Niin vain missi (Smura) jäi toiseksi, kun "toinen nainen" vei miehen..:(
Kommentit (11)
olet kuitenkin vähän tyytyväinen kun toiselle kävi huonosti, myönnä pois, ap.
käyttäytyvät huonosti
no, sitä saavat, mitä tilaavat
Smura varmaankin tiesi, että mies on hakenut lähestymiskieltoa ja kiiruhti lööppilehtiin tyrkyttämään haastatteluaan jotta saisi sympatiapisteitä ennenkuin hänen väkivaltaisuutensa tulee julki
Kannattaa hankkiutui tämmöiseksi läskiksi kun mä, mulla on uskollinen aviomies.
tuollaisissa tapauksissa :(. Sääliksi käy lapset, kun isäukko on niin uuden eukon pauloissa, ettei edes lapsiaan muista. Kuten sanoin, mua ällöttää lähinnä tuo äijä.
Smuran valinta missiksi herätti aikoinaan lähinnä ihmetystä, kun en oo ikinä pitänyt erikoisen kauniina. Mutta siltikään en toivo kenellekään tuollaista kohtaloa. :(
ap
olet kuitenkin vähän tyytyväinen kun toiselle kävi huonosti, myönnä pois, ap.
Vaan toinen nainen voitti ja Smura jäi toiseksi.
On se niin ihmeellistä tämä toisen naisen kilpailu. Ei se ole edes tärkeää, että saa olla juuri sen miehen kanssa, kun saa vain voittaa sen aviovaimon. Toisille naisille nähtävästi rakkaus on vain kilpailua muiden naisten kanssa.
kunnolla turpaan.. missi tai ei.. vituttaa tollaset lumput jotka rikkoo toisten perheet.
mistä te teidätte millainen pirttihirmu tuo Smura on ollut kotona? Ei se pelkkä ulkonäkö riitä (ja sekään ei ole kummoinen tässä tapauksessa). Turha sitä on ukon päälle kaikkea sysätä. Vaikuttaa vahvasti siltä, että molemmissa on ollut paljonkin vikaa, mutta Tarja on ehtinyt ekaksi julkisuuteen. Jotain tuo lööppijhakuisuuskin kertoo hänestä.
Tarja oli alkuun salarakas, se virolaismies oli naimisissa virolaisen naisen kanssa (oli kai lapsiakin jo), kun tapasi Tarjan joskus 1996. Sitten otti avioeron ja lähti kimppaan Tarjan kanssa.
Nyt sama kuvio toistui. Oli naimisissa Tarjan kanssa, kun otti virolaisen salarakkaan itselleen.
Ei se tiikeri raidoistaan pääse.
Ei misseydellä ole asian kanssa mitään tekemistä. Sitä paitsi kyseessä vuoden -92 missi eli jos kerran missi otetaan jutun teemaksi niin siinä tapauksessa ko. missi ei enää todellakaan ole missi...