Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mulla on keskenmeno alkamassa :( varhaiset viikot mutta

Vierailija
25.10.2012 |

odotukset korkealla. Ikääkin alkaa jo olla, joten olen ollut niin onnellinen raskaudesta. Nyt on pari päivää tullut pientä vuotoa, ja tänään jo selvästi verensekaista rusehtavaa. Ja alavatsa jomottaa, samoin alaselkä vihloo vähän väliä. :(

Viikkoja vasta n. 5 eli ihan alussa ollaan. Onkohan tässä mitään toivoa enää vai onkohan nämä tuntemukset jo km?

Mistä edes tiedän, menikö kesken vai ei, ilman ultraa siis? Onko mahdollista mennä muualle kuin yksityiselle toteamaan asia?

Kokemuksia..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain keskenmenon ja mulla tuli ihan kamalat vatsakivut ja verta tuli.

Vierailija
2/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuollaista ruskehtavaa vuotoa ihan alussa kun odotin ensimmäistä, ehdin jo säikähtää. Kuitenkin meni hyvin ja normaalisti kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ryntäsin noilla viikoilla lääkäriin saman asian vuoksi ja gyne selitti, että ihan normaalia on...

Mene käymään ultrassa jos epäilet.

Vierailija
4/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla useita keskenmenoja mutta ei yhtään spontaania, on siis avustettu ulos. Aina olen kuitenkin tietänyt että asiat eivät ole hyvin. Alkuraskauteen kuuluu myös menkkajuilinnat ja rusehtavaa vuotoakin voi tulla. Luulen että itse pystyy kuitenkin erottamaan ns. hyvät ja pahaenteiset juilinnat ja vuodot. Verikokeesta selviää, ultralla ei ehkä näe vielä kunnolla. Verikoe huomenna ja parin päivän päästä antaa HCG:n jonka pitäisi tuplautua, jos kaikki on hyvin. Tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan verikoe, en muistanutkaan sitä mahdollisuutta.

Ap

Mulla useita keskenmenoja mutta ei yhtään spontaania, on siis avustettu ulos. Aina olen kuitenkin tietänyt että asiat eivät ole hyvin. Alkuraskauteen kuuluu myös menkkajuilinnat ja rusehtavaa vuotoakin voi tulla. Luulen että itse pystyy kuitenkin erottamaan ns. hyvät ja pahaenteiset juilinnat ja vuodot. Verikokeesta selviää, ultralla ei ehkä näe vielä kunnolla. Verikoe huomenna ja parin päivän päästä antaa HCG:n jonka pitäisi tuplautua, jos kaikki on hyvin. Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä näy vielä onko sikiötä vai ei. Ei sun auta kuin odottaa ja toivoa parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä