Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapulainen olo viime aikoina, mistä voi johtua (ei alkoholia

Vierailija
25.10.2012 |

En ole vuosiin juonut alkoholia. Mistä voisi johtua muutaman viikon vaivannut puolikuntoinen olo, samanlainen kuin mitä krapulassa joskus ennen muinoin oli. Sellainen omituinen heikotus, en osaa selittää. Ikää 38.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin oli alkuraskaudesta..

Vierailija
2/9 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee esiin mitä se on. Esim. joku infektio voi yrittää päälle ja tehdä heikon olon pitkäksikin aikaa. Kroppa voi sen lopulta jopa itse voittaa, tai sitten puhkeaa johonkin kunnon tulehdus joka vaatii lääkehoitoa.

Toisessa ääripäässä taas on se, että jotkut joilla on ollut jotain vakavaa kuten syöpä, ovat kokeneet ensioireinaan juuri tuollaisen olon. Mutta ei tätä vaihtoehtoa nyt todella kannata alkaa ensimmäiseksi murehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ollut jo pari viikkoa puolikuntoinen, tunkkainen olo.

Vierailija
4/9 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä, samaa olen kuullut minäkin mm. rintasyövän ennakoivana oireena. Se itse asiassa kävi mielessä. Mutta ei , en aio murehtia tuota, ainahan sitä saisi muuten olla murehtimassa jotakin...

Jokin infektio, ehkä todennäköisin noista vaihtoehdoista, luulisin itsekin.

ap

Vierailija
5/9 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset infektiot voivat tehda vasyneen ja puolikuntoisen olon. Minulla tulee usein flunssakaudella, vaikkei nuhaa, yskaa tai muita konkreettisempia oireita olisikaan. Kerran oli vetamaton olo melkein viikon ja yhtakkia alkoi tulvia aamuisin paksua rakaa poskionteloista. Siella oli muhinut tulehdus.

Raskaus on myos mahdollinen syy.

Tai ruokavalio. Oletko juonut jotain, mihin et yleensa koske? Esim. kaakaota, kolajuomia, kahvia, teeta? Tai vaihtanut rasvan, proteiinien ja hiilihydraattien maaraa? Minulle tulee sokerista ensin superenerginen olo, mutta seuraavana paivana seuraa "krapula". Jos siis olen vaikka mattanyt 200g pussin irtokarkkeja naamaani.

Veikkaan kuitenkin infektiota, silla flunssakausi on jo ovella!

Vierailija
6/9 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home aiheuttaa krapulaisten olon

Vierailija
7/9 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän vettä olet juonut, varsinkin näin kesällä sitä pitäisi juoda kunnolla. Tai sitten kilpirauhasen vajaatoimintaa

Vierailija
8/9 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on aloitettu vuonna 2012! Eiköhän arvuuttelu voida lopettaa tähän, ap tuskin on niitä lukemassa.

Vierailija
9/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen näitä vuonna 2021, vaikkei ap enää välttämättä luekaan muille voi olla apua! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi