Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsen uudessa rautahampaassa keltainen läikkä?

Vierailija
25.10.2012 |

Apua! Lapsen (6v.) uudessa rautahampaassa, joka siis vielä kasvaa, on iso keltainen läikkä. Ei lähde pois harjaamalla eikä rapsuttamalla. Voiko olla hammaskiveä? Mitä asialle voi tehdä vai voiko mitään? Neuvoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen. Hammaslääkäri (ei suomalainen) sanoi että aikuisena, jos häiritsee, voi laittaa kuorikon hampaan päälle tai jotain. En tiedä miten sanotaan suomeksi.

Vierailija
2/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla KAIKISSA etuhampaissa synnynnäiset kiillevauriot :( Paikattu on lapsesta asti, mutta ei ne pysy. Nyt laitetaan kruunut, kun en jaksa noita jatkuvia paikkaamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks yritettiin ensin rapsuttaa, kun näytti ihan siltä, että joku roska ois juuttunut kiinni. Tylsää kun on just etuhampaassa näkyvällä paikalla.

Vierailija
4/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ehkä paikata, muistaakseni mun yhdellä lapsella oli sellanen kolo hampaassa, hampaan kehitysvirhe joka tullut jo sikiökaudella. Muistaakseni se paikattiin niinkuin reikä.

Vierailija
5/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ehkä paikata, muistaakseni mun yhdellä lapsella oli sellanen kolo hampaassa, hampaan kehitysvirhe joka tullut jo sikiökaudella. Muistaakseni se paikattiin niinkuin reikä.

mutta yleensä niille ei tarvi tehdä kyllä mitään. Mulla on niitä hampaissa tosi paljon, osa jopa suorastaan ruskeita läikkiä eikä vain keltaisia, mutta ei niille ole koskaan tehty mitään eivätkä ole 38 vuoden ikään mennessä reikiintyneet. Vähän rumiahan ne on mutta ei muuta.

Mutta älä nyt ap yritä sitä pois raaputtaa, ihan varmasti ei ole hammaskiveä juuri tulleessa hampaassa vaan se hammas nyt vaan on sellainen ja sitten hammaslääkärissä aikanaan katsotaan täytyykö sille tehdä jotain vai ei.