Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko sellaista seksiä mistä nuorena haaveilit?

Vierailija
24.10.2012 |

Onko sellaista mitä odotitkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on osoittautunut paljon monipuolisemmaksi ja moni-ilmeisemmäksi asiaksi kuin osasin joskus nuorena edes kuvitella.

Vierailija
2/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millaisesta seksistä tulisi haaveilla! Vielä kun joskus semmoista saisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on jotenkin estynyt tai jotain. Lisäksi hän puhuu sängyssä lässyttäen, vaikka on normaalisti ihan toisenlainen. Ja kyllä, olen maininnut tuosta monta kertaa, mutta mikään ei muutu.

Minulla on ollut kaksi pitkää suhdetta ennen tätä, ja ne olivat sitä, mitä odotinkin ja toivoin. siksipä nyt vähän harmittaa, kun tiedän, että toisinkin voisi olla.

Vierailija
4/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?!

Vierailija
5/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on osoittautunut paljon monipuolisemmaksi ja moni-ilmeisemmäksi asiaksi kuin osasin joskus nuorena edes kuvitella.

Mitä ihmettä?!

Vierailija
6/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin, että löytäisin ihanan miehen, jonka kanssa tehdä lapsia jne.

No kaikki ok.

Vierailija
7/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minulla oli laihoja, piukkoja, tiukkakroppaisia ja pystyrintaisia naisia, jotka olivat sängyssä taitavia ja innokkaita ja pillu märkänä. Nyt seksi on sitä, että läskiä ei jaksa kannatella, eikä sitä pysty katsomaan niin, ettei tule paha olo. Pillu on parin synnytyksen jälkeen löysä kuin 7 leivän uuni ja rinnat roikkuu siellä täällä. Haaveilen siitä seksistä mitä minulla eri naisten kanssa oli, valitsin väärin ihan selvästi.

Vierailija
8/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on jotenkin estynyt tai jotain. Lisäksi hän puhuu sängyssä lässyttäen, vaikka on normaalisti ihan toisenlainen. Ja kyllä, olen maininnut tuosta monta kertaa, mutta mikään ei muutu.

Minulla on ollut kaksi pitkää suhdetta ennen tätä, ja ne olivat sitä, mitä odotinkin ja toivoin. siksipä nyt vähän harmittaa, kun tiedän, että toisinkin voisi olla.

Sama syy.. Ahdistaa. Toivoa en oo vielä menettänyt..JOko meno paranee tai mies vaihtoon.