Miten saisi siirrettyä vanhasta nokiasta puhelinnumerot iphone 4:een?
Kommentit (16)
ettei tällainen tavallinen tumpelo saa numeroita siirrettyä ilman ammattiapua. Ei ihme, että olen siirtänyt numeroita sitten manuaalisesti, kun ei mitään järjellisellä vaivalla olevaa keinoa ole olemassa.
Tietenkin, jos simille mahtuu, mutta kun ei kaikki mahdu, niin loput on sitten vaikeita siirrettäviä.
mutta en onnistu löytämään niitä puhelimesta. ap
mulla englanninkielinen 4S mutta jos sulla suomeksi varmaan löydät vastaavat, esim. Settings on varmaan Asetukset tms
Kotinäyttö > Settings > Mail,Contacts,Calendar > Import SIM Contacts
Vilkahti teksti, että tuodaan tiedot, muttei niitä kuitenkaan löydy. Enkö osaa vaan etsiä?
mutta en onnistu löytämään niitä puhelimesta. ap
mulla englanninkielinen 4S mutta jos sulla suomeksi varmaan löydät vastaavat, esim. Settings on varmaan Asetukset tms
Kotinäyttö > Settings > Mail,Contacts,Calendar > Import SIM Contacts
Vilkahti teksti, että tuodaan tiedot, muttei niitä kuitenkaan löydy. Enkö osaa vaan etsiä?
löytyä ihan sieltä osiosta kun valitset päänäytöltä puhelin-ikonin ja sieltä Yhteystiedot-välilehden.
Onkohan ne tiedot varmasti siirtyneet sieltä Nokiasta SIMille, jos ei mitään tule? Ei ilmoittanut mitään virheestä siirrettäessä tms?
Ei ainakaan ilmoittanut mistään virheestä. täytyy sitten varmaan ruveta temppuilemaan tietokoneen kanssa..
Miksi ostatte noita älyluureja, kun ette niitä osaa käyttää!! ??
Siirrä numerot gmailin yhteystietoihin tietokoneelle vanhalla kännyllä ja sitten sim uuteen puhelimeen ja päivität yhteystiedot sinne.
kätevämpi kuin tuo aiemmin neuvomani Outlook-homma.
Täällä ohje miten gmail-contactit saadaan siirrettyä iPhoneen:
http://techtips.salon.com/transfer-contacts-gmail-iphone-4974.html
Mä oon niin hävettävän tumpelo näiden laitteiden kanssa. Nyt pitää tsempata ja ruveta päivittämään itseään :)
Synkkaat sen Nokialaisen Outlookiin ja sitten sen jälkeen asennat iTunesin koneellesi ja synkkaat sen iPhonesi sen kanssa ja avot, numerot ovat siirtyneet!
Bluetoothilla ei onnistunut siirto, kun laitteet eivät tue toisiaan. En muista onko vanhaan nokiaan mitään piuhaa, millä saisi yhdistettyä tietokoneeseen. Ei ainakaan löytynyt. Onko muita ideoita, kuin kirjoittaa kaikki käsin?
minulla on vanha samsunging puhelin ja minunkin pitäisi siirtää vanhasta iPhone 4. any help?
Olisi pieni ongelma johon kaipaisin asiantuntijan apua :)
Miten saan siirettyä nokia lumia 920 puhelimesta numerot uuteen iphone 6 puhelimeen?
Itse en löytänyt iphonesta samanlaista valikkoa mikä lumiassa on että siirtäisi tiedot/ hakisi tiedot vanhasta puhelista.
Joten pyytäisin apua vähän viisaamilta :)
Terv. Tunari ;)
Jos sama käy, homma on harvinaisen helppo: siirrät numerot puhelimen muistista SIM-kortille ja siirrät SIMin iPhoneen, ja homma selvä.
Muuten täytyy tehdä niin, että käytät tietokonetta välissä. Tarvit koneelle sekä Nokia PC Suite ohjelman että iTunesin Applea varten sekä Microsoft Outlook-ohjelman.
- Avaa Nokia PC Suite (puhelin piuhalla tai bluetoothilla koneeseen kytkettynä) ja synkronoi kontaktit Outlookiin sieltä. Sitten sulje PC suite ja irrota puhelin koneesta.
- Yhdistä tietokoneeseen piuhalla uusi iPhone. Avaa iTunes-ohjelmisto koneelta. Valitse sieltä tietojen synkronointi MS Outlookin kanssa. Nyt kaikkki Nokia kontaktisi ovat iPhonessa.