Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan voinut kertoa, että supparit tuntuvat sisäreisissä eikä alavatsassa?!?

Vierailija
24.10.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan puhuttiin, että alavatsaan ja -selkään sattuu, mutta ei mulla niihin sattunut vaan kaikki kipu tuntui reisissä. Seisominen auttoi. Idioottimaisen näköistä kyllä, kun aina supistuksen tullessa ponkaisin vauhdilla ylös :)

Vierailija
2/4 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnytyksen jälkeen kuukautiskivutkin ovat siirtyneet alavatsasta selän puolelle... On se jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kaikilla tunnu samanlaisilta, siitä voisi mainita vaikka neuvolassa tai perhevalmennuksessa.

Minulla tuntui vain selkäkipuna, vatsassa ei tuntunut oikein miltään edes silloin kun lapsi oli jo syntymässä. Vasta kohdun supistuminen (tai mikä sen oikea nimi onkaan) tuntui vatsassa. Siitä asiasta kukaan ei ollut muistanut kertoa minulle mitään...

Vierailija
4/4 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olivat reidet kuin tulessa, eivätkä vain sisäreidet. Enkä tiennyt etukäteen minäkään, että supistukset tuntuvat siellä. Kuukautiskivut ovat aina tuntuneet vain alavatsan tietämillä, joten synnytyssupistusten kokonaisvaltaisuus yllätti. Minulla tuntuivat supistukset siis koko keskivartalossa, myös selässä ja sitten siellä reisissä.

Tosin en tiedä, olisiko etukäteen kertominen mitään auttanut. Kyllä minä ihan varmasti tiesin, että nämä ovat nyt niitä synnytyssupistuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan