Nuorempi mies
Mitä hyviä ja huonoja puolia näätte naisen ja miehen n. 10v ikäerossa? Kyseessä siis, että mies nuorempi.
Kommentit (12)
9v nuorempi mies. En keksi yhtäkään huonoa asiaa ikäerollemme. Nimenomaan mies viriili ja hyvässä fyysisessä kunnossa muutenkin.
Ainoa huono puoli minkä keksin yleensä ikäerossa, että toinen voi jäädä paljon aikaisemmin eläkkeelle. Mutta ei sekään kaikkia häiritse.
Mun mies 12 vuotta nuorempi.
Naisethan elävät paljon pidempään, ja olisi tylsää olla 40 vuottakin leskenä. Niinhän helposti käy, jos mies on vanhempi.
10 vuotta tekee toki jo pienen ikäpolvieron eli mies ei jaa kanssasi lapsuuden ja nuoruuden avainkokemuksia. Samanikäisen kanssa voi sanoa, että muistatko sen ja sen...
Luulen että hyvä ikäero on sellainen, että ollaan samalla taajuudella, oli se ero sitten 1 tai 20 vuotta.
Minun mieheni oli 27 ja minä 37 kun tavattiin ja ihastuttiin. Nyt ollaan jo naimisissa ja vauva tuloillaan :) En minä ole mitenkään missään vaiheessa kokenut että ikäerolla olisi mitään merkitystä, niin kuin ei olisi silläkään jos mies olisi 10 vuotta vanhempi kuin minä.
mutta mullakin 10v nuorempi uusi tuttavuus. Itse olen 31v ja mies 21v. Hyvin toimii. Mies todella paljon ikäistään kypsempi ja älyllinen keskustelu onnistuu. Puhumattakaan miehen virkeydestä...
ja häntä harmittaa jo valmiiksi, että mä jään paljon aiemmin eläkkeelle. Itseäni harmittaa, että vanhenen häntä aiemmin, enkä ole fyysisesti niin viehättävä kuin jos olisin samanikäisempi. Muuten kaikki on hyvin, en tiedä onko tässä erityisesti hyviä puolia, mutta ei niin paljon huonojakaan.
Joskus 10v vanhempi mies voi olla naista epäkypsempi. 10v nuoremman miehen kanssa nainen saa tarvitsemansa arvostuksen, mies ei ole kerennyt vielä rupsahtaa, ei yleensä erektio-ongelmia ja muutenkin fyysisesti jaksavampi. Jos miestä kiinnostaa 10v vnahempi nainen, on se mielestäni ennemminkin imartelevaa naiselle kuin, että sitä pitäisi hävetä. Nykyajan puuma-nimitykset ei mielestäni oikein ole mieltä ylentäviä ilmauksia. Tsemppiä teille!
Kyllä mun mielestä naista voi kutsua Puumaksi isolla P:llä jos katteleekin 10v nuorempia miehiä. Ja en ole katkera, vaikka mulla ei olekaan nuorempaa miestä. Kyllä miehen pitää olla naista vanhempi.
Kyllä mun mielestä naista voi kutsua Puumaksi isolla P:llä jos katteleekin 10v nuorempia miehiä. Ja en ole katkera, vaikka mulla ei olekaan nuorempaa miestä. Kyllä miehen pitää olla naista vanhempi.
Mua saat kutsua vaikka Klemmariksi jos huvittaa. En ole "katsellut" minkäänikäisiä miehiä erityisesti, olen tutustunut ihmisiin ja rakastunut yhteen, hän sattui olemaan minua nuorempi. Mitä pahaa siinä näet?
20 ja 30
30 ja 40
40 ja 50
50 ja 60
?
ainakin viriilimpiä ;)