Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten torjua mukava mies kohteliaasti? :(

Vierailija
22.10.2012 |

Olen tutustunut ystäväpiirin myötä mukavaan mieheen. Hän on tosi kiva ja fiksu, mutta mua reilusti vanhempi sekä valitettavasti ei millään muotoa vastaa miesmieltymystäni noin ulkoisesti.. Mua harmittaa että hän halusi viedä kaveruuden tälle asteelle. Siis, miten sanoa hänelle kohteliaasti että ei kiitos, ei ikinä!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan en ole kiinnostunut lyhyistä ja huomattavan ylipainoisista miehistä, jotka näyttävät Lumikki ja seitsemän kääpiötä-elokuvan Lystikkäältä.

Ap

Vierailija
2/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seurustelen muuten tällähetkellä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki tietävät etten seurustele. Ap

"seurustelen muuten tällähetkellä"

Vierailija
4/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan en ole kiinnostunut lyhyistä ja huomattavan ylipainoisista miehistä, jotka näyttävät Lumikki ja seitsemän kääpiötä-elokuvan Lystikkäältä.

Ap

Homma hoidettu!

Vierailija
5/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten hoidat homman olemalla asiallinen. Siinä se, mies kyllä ymmärtää. Ja tokihan muotoilet tämän asiallisen vastauksesi ajoissa, hyvissä ajoin ennen kuin mies saa päähänsä että "annat ymmärtää" ja "leikit vaikeasti tavoiteltavaa".

Ihan oikeasti, toimi ensi tilassa niin vahinkoa tulee kaikkein vähiten.

Vierailija
6/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten hoidat homman olemalla asiallinen. Siinä se, mies kyllä ymmärtää. Ja tokihan muotoilet tämän asiallisen vastauksesi ajoissa, hyvissä ajoin ennen kuin mies saa päähänsä että "annat ymmärtää" ja "leikit vaikeasti tavoiteltavaa".

Ihan oikeasti, toimi ensi tilassa niin vahinkoa tulee kaikkein vähiten.

Mies on nyt ilmeisesti kuitenkin selvästi ilmaissut tavoitteensa, joten ole rehellinen ja kerro, että et ole kiinnostunut hänestä etkä näe sellaista mahdollisuuttakaan.

Vierailija
7/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,älä koskaan sano " ei ikinä ". Koskaan ei tiedä.

Relax please.

Vierailija
8/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet seksikäs nainen ja haluan antaa sulle sellaista kyytiä että sulat pöllyy, soita mulle tai lähetä mailia.

no niin, nyt sulla on yks toinen kuvio työn alla. Voit puhtain omintunnoin vastata sille, että tällanen on nyt tilanne.

Vierailija
9/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet seksikäs nainen ja haluan antaa sulle sellaista kyytiä että sulat pöllyy, soita mulle tai lähetä mailia.

no niin, nyt sulla on yks toinen kuvio työn alla. Voit puhtain omintunnoin vastata sille, että tällanen on nyt tilanne.

Vierailija
10/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluat muutenkin pysyä pelkkänä ystävänä vaan.

Vierailija
11/11 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no okei. Voit esitellä hänelle minut miesystävänäsi.