Miten torjua mukava mies kohteliaasti? :(
Olen tutustunut ystäväpiirin myötä mukavaan mieheen. Hän on tosi kiva ja fiksu, mutta mua reilusti vanhempi sekä valitettavasti ei millään muotoa vastaa miesmieltymystäni noin ulkoisesti.. Mua harmittaa että hän halusi viedä kaveruuden tälle asteelle. Siis, miten sanoa hänelle kohteliaasti että ei kiitos, ei ikinä!!
Kommentit (11)
"seurustelen muuten tällähetkellä"
kun kaikki tietävät etten seurustele. Ap
"seurustelen muuten tällähetkellä"
ainakaan en ole kiinnostunut lyhyistä ja huomattavan ylipainoisista miehistä, jotka näyttävät Lumikki ja seitsemän kääpiötä-elokuvan Lystikkäältä.
Ap
Homma hoidettu!
Parhaiten hoidat homman olemalla asiallinen. Siinä se, mies kyllä ymmärtää. Ja tokihan muotoilet tämän asiallisen vastauksesi ajoissa, hyvissä ajoin ennen kuin mies saa päähänsä että "annat ymmärtää" ja "leikit vaikeasti tavoiteltavaa".
Ihan oikeasti, toimi ensi tilassa niin vahinkoa tulee kaikkein vähiten.
Parhaiten hoidat homman olemalla asiallinen. Siinä se, mies kyllä ymmärtää. Ja tokihan muotoilet tämän asiallisen vastauksesi ajoissa, hyvissä ajoin ennen kuin mies saa päähänsä että "annat ymmärtää" ja "leikit vaikeasti tavoiteltavaa".
Ihan oikeasti, toimi ensi tilassa niin vahinkoa tulee kaikkein vähiten.
Mies on nyt ilmeisesti kuitenkin selvästi ilmaissut tavoitteensa, joten ole rehellinen ja kerro, että et ole kiinnostunut hänestä etkä näe sellaista mahdollisuuttakaan.
Ap,älä koskaan sano " ei ikinä ". Koskaan ei tiedä.
Relax please.
olet seksikäs nainen ja haluan antaa sulle sellaista kyytiä että sulat pöllyy, soita mulle tai lähetä mailia.
no niin, nyt sulla on yks toinen kuvio työn alla. Voit puhtain omintunnoin vastata sille, että tällanen on nyt tilanne.
olet seksikäs nainen ja haluan antaa sulle sellaista kyytiä että sulat pöllyy, soita mulle tai lähetä mailia.
no niin, nyt sulla on yks toinen kuvio työn alla. Voit puhtain omintunnoin vastata sille, että tällanen on nyt tilanne.
ja haluat muutenkin pysyä pelkkänä ystävänä vaan.
no okei. Voit esitellä hänelle minut miesystävänäsi.
ainakaan en ole kiinnostunut lyhyistä ja huomattavan ylipainoisista miehistä, jotka näyttävät Lumikki ja seitsemän kääpiötä-elokuvan Lystikkäältä.
Ap