Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-iän ohittaneet naiset bussissa

Vierailija
22.10.2012 |

Joka päivä kuljen manselaisessa joukkuliikennevälineessä ja jaksan ihmetellä sitä miten noin 5-kymppiset naiset voivat olla niin röyhkeitä että pahimpaan ruuhka-aikaan bussissa varaavat viereisen penkin laukulleen ettei vaan kukaan muu pääse istumaan. Muutaman kerran olen asiasta huomauttanut mutta alan olla siihenkin totaalisen kyllästynyt.

Millainen ihminen ylipäänsä kehtaa toimia näin kun bussi täynnä seisovia ihmisiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin istun kassin päälle ja pyytelen sitten vuolaasti anteeksi kun en yhtään nähnyt että siinä istui joku. Pari kertaa toki jotain hajonnut kassissa, mutta paska tsägä rouvalla.

Vierailija
2/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kaks 8-vuotiasta tuli jalkapallotreeneistä ja kun bussi oli täynnä joku mummeli oli alkanut vaatia niitä päästämään itsensä istumaan heidän paikoilleen. Tytöt eivät tajunneet mitä mummo tarkoitti eivätkä heti nousseet niin mummo iski kepillä toista tyttöä reiteen ja huusi että ylös siitä ja paikat vanhuksille, teillä on terveet jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin pokkaa, niin istua läsähtäisi vaan sen kassin päälle

Vierailija
4/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin karjunut ämmälle niin ettei olisi hetkeen mitään kuullut :(

Vierailija
5/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kaks 8-vuotiasta tuli jalkapallotreeneistä ja kun bussi oli täynnä joku mummeli oli alkanut vaatia niitä päästämään itsensä istumaan heidän paikoilleen. Tytöt eivät tajunneet mitä mummo tarkoitti eivätkä heti nousseet niin mummo iski kepillä toista tyttöä reiteen ja huusi että ylös siitä ja paikat vanhuksille, teillä on terveet jalat.

vittuilleet ja haistatelleet mummolle mutta eivät tietenkään kerro sitä sulle kotona kun valittavat mummon hakanneen kepillä.... Näitä on nähty kyllä.

t. bussikuski

Vierailija
6/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä olet nähnyt tuon ikäisten haistattelevan mummeleille busseissa? Kerropa vielä missä olet ajellut ja koska...unissas kai :D

Minä olen nähnyt monesti mummeleiden haistattelevan kanssamatkustajille...viimeksi viime viikolla yksi mummo riehui bussissa koko matkan ajan.

Vierailija
7/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä olet nähnyt tuon ikäisten haistattelevan mummeleille busseissa? Kerropa vielä missä olet ajellut ja koska...unissas kai :D

Minä olen nähnyt monesti mummeleiden haistattelevan kanssamatkustajille...viimeksi viime viikolla yksi mummo riehui bussissa koko matkan ajan.

tiedän, että joka päivä työmatkalla ja etenkin ilta- ja yöbusseissa kakarat ja nuoret häiriköivät ihan kaikille ihmisille. Osalla heistä on jopa erilaisia aseita mukanaan aina nyrkkirautoja myöten. Aina häiriköinti ei jää pelkkään haistatteluun kuten moni hakattu bussikuski on joutunut toteamaan.

Vierailija
8/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut täällä Tampereella todistettua että vanhemmat "leidit" todellakin ovat ilmeisesti osatneet myös kassilleen paikan, niin usein on ruuhkabussissa se rakas feikkiburberry siinä viereisellä penkillä.

Sitten vähän vanhemmat mummot ovat niin kihtijalkaisia että ei tosikaan, mutta kyllä kummasti jalka nousee ja kihti on poissa kun jotain ilmaiseksi jossain jaetaan...

Vierailija
9/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään noin 8veet tytöt tullessaan jalkapallotreeneistä!

Vierailija
10/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin röyhkein ihmisryhmä on juuri eläkeläisnaiset tai sitä ikää lähestyvät "leidit".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän