Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti, mies tunki yöllä viereen nukkumaan.

Vierailija
22.10.2012 |

Oli ollut baarissa ja luvannut alunperin tulla puolen yön aikoihin kotiin. Itse heräsin kahdelta, eipä miestä näkynyt... Neljältä se sitten kömpi kotiin, minä esitin nukkuvaa. Ei paljon kiinnostanut kommunikoida.

No, siihen se sitten kaatui meidän sänkyyn, joka on huimat 140cm leveä. Nukuin siinä vauvan kanssa, ja toinen tulee viinahuuruisena viereen hönkimään. Oksettavaa. Lisäksi se nukkui niin leveästi, etten mahtunut imettämään kunnolla ja jouduin siirtämään vauvan muualle nukkumaan. Mies ei herännyt, vaikka kuinka tökin ja tönin.

Miksi helvetissä se ei voinut mennä sohvalle? Säälisi edes vauvaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esitit nukkuvaa etkä sanonut että painu sohvalle?

Vierailija
2/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulainen mies on niin seksikäs, että olisin herättänyt hänet...otolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tiesit, että mies voi tulla humalassa kotiin? Olisi voinut kaatua suoraan vauvan päälle:(

Minä laittaisin miehelle selvät säännöt, että ei tulisi niin myöhään ja aivan liian humalassa kotiin. Onneksi mieheni ymmärtää neuvomattakin käyttää alkoholia vain kohtuudella.

Vierailija
4/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tiesit, että mies voi tulla humalassa kotiin? Olisi voinut kaatua suoraan vauvan päälle:(

Minä laittaisin miehelle selvät säännöt, että ei tulisi niin myöhään ja aivan liian humalassa kotiin. Onneksi mieheni ymmärtää neuvomattakin käyttää alkoholia vain kohtuudella.

No eikö se mies olisi voinut rojahtaa sohvalle? Aikuisen pitäisi neuvomattakin tietää, että humalassa ei mennä vauvan tai isompienkaan lasten viereen nukkumaan.

Vierailija
5/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle miehelle? Meillä oli "sopimus" että mies tulee puolilta öin, no ei tullut syystä jonka selitti tänään.

Uskalsin nukuttaa vauvan viereeni, koska olen tosi herkkäuninen. Mies ei mitenkään pääsisi ovesta sisään ja makkariin ilman, että heräisin.

Ap

Vierailija
6/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen perheellinen mies ei luuhaa baareissa

Vierailija
7/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Aikuinen perheellinen mies ei luuhaa baareissa

Aikuinen telaketjufeministi kylläkin luuhaa av-foorumilla yötä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä