Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nykyinen mieheni osoittautui valehtelijaksi

Vierailija
21.10.2012 |

Juttelin eilen yhden ystäväni kanssa joka on tuntenut nykyisen miesystäväni muutamat vuodet pitempään kun minä, aluksi puhuimme niitä näitä ja juttumme sittenajautui pettämiseen ja ex kumppaneista jauhamiseen.

Tesin jo alettuamme nykyisen kanssa seurustelemaan että hän on pettänyt kerran jotain ex naistaan ja eilen sain tietää että mieheni onkin pettänyt vähän nemmän kuin kerran ja vähän useampaa entistään.

Kerroin ystävälleni että miehellän on nykyään ihan liikaa ylitöitä ja tätä rataa. Ystäväni kertoi että edellisessä suhteessa mieheni oli erittäin paljon "ylitöissä" viattomasti siis näki kavereitansa mutta ei halunnut että silloinen nainen saa tietää tästä.

Tässä on vähän hämmentynyt ja hönö olo ja tietty pelko perseessä että hän tekee minulle samaa, eli näkee nais puolisia kavereitaan selkäni takana ja valehtee olevansa ylitöissä samaan aikaan. En ymmärrä kylä että miksi hän tekisi näin koska en ole mustasukkaista sorttia.

Voisiko vanha tapa jäädä päälle noin pahasti että jatkaa uudessa suhteessa sitä valehtelua ja mahdollisesti pettämistä? Miehen käytös ei kyllä ole mielestäni sen laista että ihan pettäisi, ei roudaa puhelintasnsa esim suihkuun mukaan ja muita vastaavia juttuja

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sun ystäväsi luotettava lähde?

Ootko tehny miehellesi selväksi sen että myös nainen ja mies voi olla vain kavereita siinä missä mies ja nainenkin?

Vierailija
2/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina kuvitella kaikkea ja keitellä kummallisia liemiä omassa päässään kavereiden kertomusten mukaisesti? Mieskin voi toki kuvitella sinusta historiansa mukaan kaikenlaista. En tajua miksi ihmiset eivät puhu toisilleen vaan mielummin kuvittelevat toisten motiivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sun ystäväsi luotettava lähde?

Ootko tehny miehellesi selväksi sen että myös nainen ja mies voi olla vain kavereita siinä missä mies ja nainenkin?

Joo, on tää kyseinen ystävä luotettava. Ei sillä ole mitään syytä käydä valehtelemaan tai vastaavaa.

Ja kyllä oon tehny miehelle harvinaisen selväks sen että mulla ei ole mitään kiveä kengässä vaikka näkeekin yksinään näitä nais puoleisia kavereitaan, koska se ei ole mulle mikään ongelma.

Sen takia onki vähän puulla päähän lyöty olo. Eihän se tietenkää tarkota sitä että tekee mulle samanlailla kun entisilleen mut ihmetyttää esim ti pettämis hämminki. vaikka se onki mennyttä elämää ja ei vaikuta meidän suhteeseen milläänlailla niin olis kyllä ollu ihan suotavaa kertoa sillon aikoinaan ite koko totuus eikä näin et kuuleen muualta sen että miten asiat menikään.

Kyl tää että tehään 5 päivää viikossa ylitöitä ja vklp on kans aikast runsaasti menoja alkaa vähän epäilyttämään pikkuhiljaa ja varsinki just tän takia et kuulee noita totuuksia muualta

Vierailija
4/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina kuvitella kaikkea ja keitellä kummallisia liemiä omassa päässään kavereiden kertomusten mukaisesti? Mieskin voi toki kuvitella sinusta historiansa mukaan kaikenlaista. En tajua miksi ihmiset eivät puhu toisilleen vaan mielummin kuvittelevat toisten motiivit.

että ei tässä vielä olla mitään keretty puhumaan, nytki ukko laittamassa autoa ja ei oikein nappais puhelimessa alkaa lässyttämään mahollisia ongelmia.

Kyllä mä tossa aamulla sen verran sanoin että mua kuvottaa toi sun valehtelu, vaikka asia ei mulle sinäänsä kuulu mut olis ollu ihan kiva tietää totuus tästä sun oksettavasta pettämis jutusta. Ties tasantarkkaa mistä puhuin ku ovi kävi sillä samalla sekunnilla.

Vierailija
5/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaen että ystäväsi puolestaan on luotettava ja puhuu totta, niin sanoisin että kyllä on aika todennäköistä jos ei suorastaan varmaa että mies pettää myös sinua. tapapettäjä ei tarvitse syykseen mitään pirttihirmua,panttaajaa jne vaan hän pettää vaikka suhde kumppaniin olisi hyväkin. Ja hän kykenee sen tekemään huoletta niin, ettei tarvitse piilotella puhelimia jne, kokemus on opettanut.

ehkä tuo ystäväsi yritti vain epäsuoraan sulle kertoa että tilanne on todellakin jo jotain muuta kuin ylityöt. Mä en ainakaan kertoilis tuollaisia ikäviä juttuja toisen menneisyydestä nyksälle, ellen tietäisi että hän on jatkanut samalla linjalla.

Vierailija
6/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tää että tehään 5 päivää viikossa ylitöitä ja vklp on kans aikast runsaasti menoja alkaa vähän epäilyttämään pikkuhiljaa ja varsinki just tän takia et kuulee noita totuuksia muualta

Vierailija
7/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyn suuri palkka, kun tekee ylitöitä. Kysy kuinka paljon tuli ylimääräistä tilissä.

Tai mene yllättämään joku kerta duuniin, ostat picnic-eväät ja meet ruokkimaan miehen. Ihan viattomasti vaan ilman epäilyksiä.

Vierailija
8/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaen että ystäväsi puolestaan on luotettava ja puhuu totta, niin sanoisin että kyllä on aika todennäköistä jos ei suorastaan varmaa että mies pettää myös sinua. tapapettäjä ei tarvitse syykseen mitään pirttihirmua,panttaajaa jne vaan hän pettää vaikka suhde kumppaniin olisi hyväkin. Ja hän kykenee sen tekemään huoletta niin, ettei tarvitse piilotella puhelimia jne, kokemus on opettanut.

ehkä tuo ystäväsi yritti vain epäsuoraan sulle kertoa että tilanne on todellakin jo jotain muuta kuin ylityöt. Mä en ainakaan kertoilis tuollaisia ikäviä juttuja toisen menneisyydestä nyksälle, ellen tietäisi että hän on jatkanut samalla linjalla.

Vierailija
9/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti olen jonkuverran sinisilmänen ämmä kun en ite ymmärrä tilannetta ja oon pihalla ku lumiukko enkä tiedä missä mennään.

Tyhmäähän se on tänne tulla itkemään ku ette te voi tietää sitä että missä mieheni viettää aikansa yms. Halusin ehkä itteni takia tuoda asian "julki" ja saada purettuu niitä paineita ja ajatuksia kun ei just nyt pysty miehen kanssa puhumaan. Tää meinaa häritsee ja kaverin sanat kummittelee aika painavasti korvassa, eikä tästä tilanteesta yhtää sen helpompaa tee se että on 1 yhteinen lapsi kuvioissa.

Vierailija
10/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tässä vielä olla mitään keretty puhumaan, nytki ukko laittamassa autoa ja ei oikein nappais puhelimessa alkaa lässyttämään mahollisia ongelmia.

Kyllä mä tossa aamulla sen verran sanoin että mua kuvottaa toi sun valehtelu, vaikka asia ei mulle sinäänsä kuulu mut olis ollu ihan kiva tietää totuus tästä sun oksettavasta pettämis jutusta. Ties tasantarkkaa mistä puhuin ku ovi kävi sillä samalla sekunnilla.

kuvittelet voivasi hallita miehesi historiaa? Menneet ovat menneitä ja ihmiset muuttuvat ja kasvavat. Nyt puutut asiaan joka ei kuulu sinulle mitenkään, lisäksi leimaat jonkun miehen tekemän asian oksettavaksi. En ymmärrä sinua.

Vierailija
11/11 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

txtari jossa kerrot että haluat puhua, eikä auta karata paikalta vaan tulla kotiin. Krooninen pettäjä harvoin muuttaa tapojaan, jos on huomannut että on helppoa pettää.