Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia käytöstä mieheltä?

Vierailija
21.10.2012 |

Siis olen varmaan vaan turtunut ja tottunut tilanteeseen. Eilis ilta oli oikea malliesimerkki taas jälleen kerran.

Lapset ovat tämän viikonlopun isällään ja olin avomiehelleni sanonut moneen kertaan että olisi lauantaina kiva mennä vaikka ulos syömään ja muutamalle lasilliselle tai muuta vastaavaa. No, käytiin syömässä, mutta mies ei jaksanut lähteä lasilliselle, oli ollut rankka viikko töissä.

Ysin aikaan puhelin pirahti ja kaverinsa soitti, että tulee käymään ovella jotain toimittamassa. Mies meni käymään alaovella ja ei kuulu takaisin. Soitan tunnin kuluttua, että johan juttu kestää ja mies vaan toteaa, että hyppäsi kaverin kyytiin ja ovat nyt kaverilla saunomassa ja juomassa kaljaa.

Ai vittu että kävi vihaksi ja sain sellaisen flipperikohtauksen. Mies kysyy mitä mä nyt inisen ja marisen, hän vaan halusi lähteä vähän juttelemaan kavereiden kanssa.

Aamulla tuli ysin aikaan kotiin ja nyt nukkuu.

Joo tiedän, mä olen tässä se idiootti ja ihan itse pitää vilkaista peiliin. Pistää vaan niin vihaksi ja inhoa tota helvetin mulkkua niin paljon että oli pakko päästää systeemistä tämä höyry ulos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi alkaa käydä ystävien kanssa ulkona ilman miestä, mies ehkä kokee että olette likkaa yhdessä. Tai sitten hän on alkoholisti.

Vierailija
2/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstä mieheltä. Itse en katselisi päivääkään tuollaista. Meillä saa molemmat mennä kavereiden kanssa, mutta niistä sovitaan ennakkoon eikä lähdetä sniikisti vaan ovesta ulos kertomatta. Sulla on äärimmäisen tyhmä ja epäkypsä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oudolta kuulostaa että ensin väsyttää, mutta sitten alkaakin menojalkaa vipattaa. AIka selkeä vihje ettei ap:n seura enää kiinnosta :(

Kannattaa vaan suunnitella omat menot ilman tuota miestä.

Vierailija
4/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin tuo edes oli millään kaverillaan yötä.

Sillä taitaa olla nyt toinen, jonka kanssa vietti yönsä.

Onko teiän asunto sun nimissä? Jos on, niin asia on silloin selvä kuin pläkki. Mies tarvii sua vain saadakseen asunnon, kun uusi pano ei ole antanut sille vielä avaimiaan ja vaki punkkaa.

Vierailija
5/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn itsekin omien kavereiden kanssa ulkona, että siitä ei ole kysymys. Pikemminkin mua risoo se että silloin kun on kerrankin lapset poissa kotoa ja kummallakaan ei pitänyt olla mitään muuta menoa viikonloppuna niin olisi toi p-reikä tekee noin.

Laitoinkin sille viestin perään, että tuli selväksi se, että kaverit ja kalja menee mun edelle ja tää oli selkeä statement siitä, kuinka paljon musta välittää.

Kaks vuotta oltu yhdessä ja nyt kun se maku kerran meni niin takaisin ei sitä saa.

Minä lähden spa:han kaverin kanssa tältä seisomalta. Jääkaappi on suunnilleen tyhjä ja cokikset kaadoin lavuaarista alas. Kiusa se on tässä pienikin kiusa krapulaiselle.

Vierailija
6/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisesta pitää sopia etukäteen. En kyllä kauaa katselisi tuollaista miestä...

Vierailija
7/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin tuo edes oli millään kaverillaan yötä.

Sillä taitaa olla nyt toinen, jonka kanssa vietti yönsä.

Onko teiän asunto sun nimissä? Jos on, niin asia on silloin selvä kuin pläkki. Mies tarvii sua vain saadakseen asunnon, kun uusi pano ei ole antanut sille vielä avaimiaan ja vaki punkkaa.

facessa on kuvia eiliseltä illan vietolta ja aamuyöltäkin muutama tosi fiksu otos.

Mutta kiitos mielipiteistä kaikki. Mä menen nyt, långvik kutsuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi