Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on asennevamma amk:laisia kohtaan. Johtuu yhdestä eksästä.

Vierailija
21.10.2012 |

Sille oli kulissit tosi tärkeet, piti olla hienoa vaikkei olisi ollut varaakaan. Tyyppi oli aina oikeassa ja aina kehumassa itseään. Ei pienintäkään nöyryyttä elämää kohtaan.

Jälkikäteen oikein kuvottaa, että miten saatoin olla moisen kanssa! En edes pysty hänen nimeään sanomaan ilman ällönväristyksiä.

Mies opiskeli ammattikorkeessa ja tituulerasi itseään teekkariksi ja toitotti aina, että opiskelee "tekussa" kun alana oli tekniikka ja liikenne. Ei tajunnut tuota eroa. Inhottava brassailija! Ai niin ja sillä oli mielestään tosi iso muna.

Nykyään jos mun pitäisi lähteä treffeille, niin heti jos kuulen, että mies on amk:ssa, niin mulla menee mielenkiinto. Sanokaa, että ei ne kaikki oo samanlaisia!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ensihoitajat ja sairaanhoitajat, terveydenhoitajat ja toimintaterapeutit on ihan pyllystä. Metsäinsinöörit, insinöörit ylipäänsä, poliisit ja optikot, bionalayytikot ja hortonomit - kaikki ihan sieltä ja syvältä. Kun on yhden nähnyt on nähnyt ne kaikki.

Että joo, älä vaan mee treffeille.

Vierailija
2/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä trauma taitaa olla aika iso mulla :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haetko siis jatkossa seurasi enempi amis- vai yliopistopuolelta. Kummassakaan ei onneksi ole ääliöitä, sillä kaikki ääliöt menevät amk:hon.

Vierailija
4/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistopuolelta. Ja kummallista kyllä, oon seurustellu tuon eksän kanssa jälkeen vain yliopisto- ja amistyyppien kanssa :O

ap

Vierailija
5/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos tyyppi olisi ollut ammatiltaan vaikka lääkäri niin ajattelisit että kaikki lääkärit ovat perseestä koska tämä yksi on? Jos tapaat vaikka ilkeän myyjän, niin ajatteletko automaattisesti että sen jälkeen kaikki myyjät ovat samanlaisia? Mikäs koulutus sinulla itselläsi on? ovatko kaikki alasi edustajat yhtä typeriä kuin sinä?

sori mutta tuossa ei ole mitään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi