Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko saaneet huuto.net:ssä negatiivistä tai neutraalia palautetta myyjänä?

Vierailija
20.10.2012 |

Oliko palaute mielestänne aineeton/turha? Mua rupes taas ottamaan päähän yks ostaja joka laittoi palautteen vaatteen materiaalista, kun ei ollut sitä mitä olis halunnut...En ollut kohteessa muistanut laittaa ollenkaan vaatteen materiaalia, mutta eipä tuo sitten kysynytkään...Ei mielestäni ollut reilua laittaa negatiivinen palaute tuosta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttiboksiisi tuon, että ilmoituksessa et kertonut lainkaan vaatteen materiaalia, eikä ostaja sitä kysynyt ennen kauppaa. Kun asiallisesti kerrot siinä faktat, muut potentiaaliset ostajat ymmärtävät kyllä jättää kyseisen negan omaan arvoonsa. Itse luen aina negojen perustelut ja myyjän vastakommentit, jos ok niin en välitä negasta. Ellei niitä nyt siis ole valtavasti.

Vierailija
2/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kyllä ottaa vähän päähän. Koska ei niitä vastauksia kaikki välttämättä ala lukemaan...Varsinkin kun haluaa että kaikki menee hyvin ja ostaja saa juuri ennen lähetystä varta vasten hänelle pestyt vaatteet( oli puhtaat muutenkin, mutta halusin että tuoksuu juuri pestyiltä), viikatut ja hyvin pakatut vaatteensa ajoissa ja on tyytyväinen...Yleensä saatan jopa laittaa jonkun pienen "lahjankin" pakettiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt huuto.nettiä nyt jo 10 vuotta ja palautetta on n. 700 (melkein 99% positiivisia). Olen enemmän myynyt kuin ostanut. Olen sitä mieltä, että negatiiviselta tai neutraalilta palautteelta ei voi välttyä, vaikka toimisi kuinka erinomaisesti.

Pari neutraalia/negaa on tullut ihan aiheesta. Näissä toimitusaika pitkittyi, koska olin sairaana.

Sitten on joitakin aika älyttömiä palautteita. Tässä esimerkkejä:

- tässä legendaarisin: kauppa sulkeutunut perjantaina, maksettu viikonloppuna, ostajalta maanantai-aamuna palaute, kun ei ole tavaraa vielä näkynyt...

- neutraali palaute, koska postituksessa kesti maksun jälkeen kaksi arkipäivää

- lisäksi tietysti negaa kostopalautetta ostajilta, jotka ovat jättäneet huutonsa lunastamatta

Joka paikasta löytyy hankalia ihmisiä. Ei näille mitään voi. Olen päättänyt, etten hiilly tyhmistäkään jutuista, vaan kommentoin asiallisesti enkä edes anna negaa takaisin (paitsi lunastamattomista kohteista).

Vierailija
4/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs ostaja soitti minulle kaupan sulkeutumisen jälkeen melko myöhään illalla kahteen kertaan varmistaakseen, että olen luotettava myyjä. Palautetta minulla oli jo useampi sata, ja tosiaan n. 99% positiivisia. Myyntikohde oli joku 2-3 euron CD-levy :) Tästä kaupasta sain kuitenkin positiivisen palautteen :)

nr 4

Vierailija
5/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut käytän aika vähän huutonettiä ja kerran vain unohdin yhden huudon. Olin siis lukenut sähköpostin ja sen "hukkui" kymmenien muiden postien joukkoon. En siis muistanut ottaa myyjään yhteyttä. Parin viikon päästä huomasin, että oli negatiivinen palaute. Olisin ehdottomasti halunnut vaatteen ja tottakai sen lunastanut, mutta huolimattomuuttani unohtui. Eikö myyjäkin saa ostajan tiedot. Ois voinut ottaa yhteyttä hänkin. Harvoin käyttävälle säännöt ei ole niin selkeitä.