Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien keskustelupalsta

Vierailija
18.10.2012 |

Mitä on tapahtunut Iltasanomien keskustelupalstalle netissä? En ole aikoihin sitä käyttänyt, mutta nykyään se näyttää kadonneen?? Vai ehkä en osaa etsiä oikeasta paikasta...?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lopetettu. Joskus keväällä. Sääli, se oli tosi hyvää viihdettä.

Vierailija
2/15 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä on tapahtunut Iltasanomien keskustelupalstalle netissä? En ole aikoihin sitä käyttänyt, mutta nykyään se näyttää kadonneen?? Vai ehkä en osaa etsiä oikeasta paikasta...?"

Minä olen keskustellut siellä vuosikausia. Joskus keväällä IS sanoi, että keskustelut muuttuvat uutiskommentoinniksi. Siihen se kuoli; kuka nyt viitsii keskustella kommentoimalla uutisia. - En ymmärrä lehden motiiveja alkuunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät keskustelut. Eihän toi uutiskommentointi oo yhtään sama asia:(

Vierailija
4/15 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut nyt paljon enemmän iltasanomia kun kommentteja aiheisiin ei tarvi lähteä metsästämään.

Vierailija
5/15 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälläkin on lopetettu keskustelupalstoja. Sitä jotkut Suomessa paheksuivat siksi, että se rajoittaa sananvapautta.

IL lopetti keskustelupalstan 10. 12. 2015.

Vierailija
6/15 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niitä entisiä keskusteluja lukea jossain siellä oli piiitkä Ulvila keskustelu joka kylläkin palveli enimm Aa syyllistäjiä. Kiitos jo etukäteen vastauksesta:)!

Vierailija
7/15 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvemmaksi Iltikselle näin...

Vierailija
8/15 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko iltasanomilla palsta? Mennyt ihan ohi. Vai tarkotatko iltalehteä?

Vierailija
9/15 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edm lehden nettiversion uutiset ovat "uutisia" ja niihin kommentointimahdollusuus on rajattu. Suomennettuna sananvapautta rajoitetaan. Ilta-Sanomat nettiversio antaa keskustelu/kommentointimahdollusuuden vain ns. kevyille uutisille, kuten Pressaparin koira haisteli lahjoitettua kinkkua", ym vastaaville jutuille. Netistä löytyy sivustoja jossa voi sanoa "suorat sanat" mistä vain asiasta. Miksi siis roikkua noilla sananvapautta rajoittavilla sivustoilla?

Vierailija
10/15 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tuttua: kommentoitipalstojen peukutukset lakkasivat toimimasta joulukuussa omassa android-puhelimessa?

PC:llä toimivat kyllä.

Vierailija
11/15 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS:n palsta oli kiva; kevyt mutta silti usein ihan asiaa. Toimitus valitsi aiheet lukijoiden ehdotuksista.  Minäkin siellä roikuin muutaman vuoden ihan omalla nimimerkillä. Lopettaminen oli ikävä veto, sillä eihän mikään uutisten kommentointi ole sama juttu vaan pikemminkin ihan tolkutona möykkäämistä.

Vierailija
12/15 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Voin lisätä peukun mutta sitten kun katson uudelleen niin kaikki on nollassa. Pitäisikö boikotoida koko lehteä. 😀

Vierailija
13/15 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin perustein maksettiin korvauksia auerille joka on syyllinen!

Vierailija
14/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomista sosiaalisessa mediassa lukekaa olkaa hyvät 

https://www.facebook.com/Helsingin-Sanomat-261568448016700

Vierailija
15/15 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Uusi : Älkää Menkö Onnettomuuspaikalle PLEASE.

Kuvaamaan Antakaa Pelastus, Sairaanhoidon Ammattilaiset tehdä työnsä kuten nyt On Ilta Sanomis Lukijan Kuva Jossa on Helsingis Linja- autokuski saanu Sairaukohtauksen ja ajanut Pysäkiltä lumihankeen .

Ei Mitään Katsottavaa ootta vaan Edessä Kiitos.

Älkää tulko sinne Ylimääräiset töllään ootta vaan edessä Itse Oon ollu liikennettä Ohjaamas Onnettomuuspaikalla .( En tässä)