Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Uusi puhelin hakusessa, kokemuksia: Samsung S3, Iphone5 vai Lumia900?

Vierailija
18.10.2012 |

Nyt olisi tämänkin mamman aika siirtyä nykyaikaan ja ostaa kosketusnäytöllinen puhelin.

Haluaisinkin nyt KOKEMUKSIA käytöstä, mitä miinuksia käytännössä puhelimissa on/ärsyttäviä piirteitä? Onko jollain kokemusta monestakin mallista?

Olen jo tutkinut laitteiden tekniset tiedot (ja mies niistä saarnannut) ja niiden perusteella S3 vie voiton, mutta miten on käyttämisen laita? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla noista edullisinkin.

Vierailija
2/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä Samsung josta tykkää. TYttärellä taas iPhone josta tykkäisi, jos se pysyisi ehjänä. Hänellä siis KOLMAS iPhone menossa, kahdessa ollut korjaamattomissa oleva vika. Itse sain eilen Lumian ja tykkään kovasti. Mutta siitä on käyttökokemusta vain vähän. Mies sitä näpelöi ja oli kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri naisten kokemuksia haussa, kun en ole kuitenkaan mikään tekniikkavelho niin haluan tietää miten noi puhelimet suoriutuu arkipäiväisessä käytössä!

Vierailija
4/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistia 32Gt, kamerassa pikseleitä muistaakseni 8. Toiminut varmasti, ilman mitään hämminkejä. Helppo käyttää, nopea, toimintoja todella monipuolisesti (en suurinta osaa edes tarvitse). Puhelin näppärän kokoinen ja kestävä kuori, useita kertoja tippunut lattialle, eikä mitään. Se, mikä varmaan kaikissa älypuhelimissa on vikana verrattuna tavallisiin puhelimiin, liittyy surffatessa akun kestoon. Minä surffaan, katson videoita, luen sähköpostit jne ja akun saa kyllä ladata vähintään joka toinen päivä, joskus jopa perättäisinä päivinä. Seuraava puhelimeni tulee myös olemaan iPhone sitten joskus...

Vierailija
5/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 4S ja voin vaan kehua! On toiminut tosi hyvin, löytyy vaikka mitä hyviä ja hyödyllisiä sovelluksia, osaan käyttää tätä, yksinkertainen, lapsillekin on tässä vaikka mitä, netti menee helposti päälle ja on helppo käyttää, kamera on ihan huippulaatua! plus mun mielestä tärkeä asia; jälleenmyyntiarvo on ihan todella todella hyvä! myin juuri wanhan iPhone 3G:n ja sain siitä aikas hyvin viä rahaa vaikka oltiin käytetty sitä ainakin pari vuotta jo.

suosittelen iPhonea!

Vierailija
6/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo käyttää kunhan saa alkuasetukset tehtyä. Ja kivan näköinen. Toiminut hvyin. Ei enää iphonea!

Vierailija
7/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myitkö huutiksessa?

Vai tutulle?

Vierailija
8/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan ihastuksissani. Loistava puhelin!

Ihan uteliaisuudesta, miksi miehesi pitää S3:a parhaana?

Vierailija
9/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sait 3GS:stä?? Myitkö huutiksessa?

Vai tutulle?

Myin 150 eurolla tutulle. Toinen tuttu olis maksanut 200 mutta olin jo ehtinyt sopia myynnistä toisen kans. :)

Vierailija
10/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana! AInoa miinus on se, että akku kuluu nopeasti, mutta se taitaa olla noiden kaikkien isonäyttöisten ongelma. Jopa mä tumppusormi osaan sitä käyttää (kun mies ja lapset auttoi alkuun :) Suosittelen!

Vierailija
11/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään perus androidista eniten (nexukset). samsung tunkee ylimääräistä roskaa niihin jota ei saa pois ja se on vähän rasittavaa. monia tuskin haittaa kuitenkaan. on tuo S3 kyllä ihan OK puhelin kun olen sitä käyttänyt ja kaikki sitä kehuu. noista ehkä itsekin sen valitsisin.

iphonessa en niin tykkää siitä applen pakkonaittamisesta omiin palveluihin ja kontrollin himosta. käyttöliittymäkään ei ole mun mieleen ja joka toisella joka vastaan tulee on se lasi rikki yms.

lumia ihan menettelee kun alkujärkytyksestä pääsi yli että mikä kökkö se. aikansa kun opetteli käyttään niin kyllähän se menee ja käyttöliittymä on sinänsä tiileistä koostuvana selkeä ja sopii kohtuullisesti puhelimeen.

windows phonelle (lumia) appseja on huonosti jos ne yhtään kiinnostaa. iphonelle ja androidille on paremmin. androidilla niistä saa sitte monesti sen mainosrahoitteisen jos ei halua maksaa (mainoksettoman saa yleensä maksamalla sitte), iphonella ne taitaa olla enemmän suoraan maksullisia.

lopuksi puhelimena peruspuhelin on kyllä paras. toki jos leikkiä haluaa jne niin se hoituu parhaiten noilla "äly"vehkeillä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme