Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat lapset haisee niin pahalta? Aikuisista ymmärrän, mutta että lapsetkin!

Vierailija
18.10.2012 |

Onko se vaan niin että pikkujoulua on maha aina täynnä kaikkea rasvasoopaa, ja sit pieruja pulputetaan niin jatkuvasti että vaatteet haisee jatkuvasti pelkältä plösölle pierulta? Vai onko se hiki sellainen joka haisee lapsillakin niin voimakkaasti...? Omat lapseni ovat hoikkia eivätkä lemua, mutta pari lihavampaa ystäväni lasta ja jotkut lasteni punkero kaverit haisee aina ihan kaatopaikalta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hienovaraisesti antanut porttikiellon näille sontiaisille. En halua asuntoomme paskanhajua eivätkä kyllä halua lapsetkaan.

Vierailija
2/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet mun suvusta on lihavia, mukaan lukien oma äitini, enkä ole heissä havainnut mitään hajua, en myöskään kenessäkään lihavassa tuttavassani. Ehkä sä liikut jotenkin kummallisissa piireissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet mun suvusta on lihavia, mukaan lukien oma äitini, enkä ole heissä havainnut mitään hajua, en myöskään kenessäkään lihavassa tuttavassani. Ehkä sä liikut jotenkin kummallisissa piireissä?

Luulisin että sinä vain olet niin tottunut siihen hajuun, ettet pysty sitä edes enää havaitsemaan.

Vierailija
4/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että sinä vain olet niin tottunut siihen hajuun, ettet pysty sitä edes enää havaitsemaan.

Ei mun sukulaiset tai tuttavat haise miltään, paitsi nyt ihan normaalilta ihmiseltä.

Vierailija
5/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taitaa haista omaan nenään oma asenne. Tarkkaile sitä ja korjaa vähän, niin katsotaan paraneeko lemu.

Vierailija
6/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, luulis että asia olis päinvastoin. Mutta provohan tämä.

Ehkä lihavat hikoilee enemmän arkiliikunnasta, kun eivät muuten juuri liiku? Ja lapset ei käytä deodoranttia..

Vierailija
7/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi