Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritämme exän kanssa rakentaa uudelleen suhdettamme. Ystävä suuttui:(

Vierailija
18.10.2012 |

Ystävä oli todella vastaan tätä uudelleen lämmittelyämme, ja kovin sanoin kirjoitti minulle, miksi EI missään nimessä kannata enää yrittää uudelleen. Loukkaannuin:(

Mitä minun pitäisi ajatella hänen reaktiostaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin, aapee

Vierailija
2/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut samaan tilanteeseen uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko teidän tapauksessanne näin, mutta itse olin ystävän olkapäänä pari kuukautta päivin ja öin kun hän erosi avopuolisostaan. Kerran oltiin sovittu, että hän tulee meille kahville. Häntä ei kuulunut, eikä vastannut soittoihin. Ilmoitti seuraavana päivänä tekstarilla, että sori ettei tullut, mutta palasi yhteen exänsä kanssa.

Eli minut unohdettiin samantien ja tehtiin oharit. Kyllä vitutti.

Vierailija
4/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoin tuon kaverin lopettamaan keskustelun koko aiheesta.

Sulle sanoisin, että jokainen tekee tyhmyytensä itse ja älä sitten kuormita muita, kun juttu menee pieleen.

Vierailija
5/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä näkee asiat ulkopuolisen silmin, ja voi olla, ettei hän halua sinun tulevan taas surulliseksi. jos eroon liittyi esim. jotain väkivaltaa (henkistä tai fyysistä) ja muita pahoja ongelmia, niin hän varmaan ei vaan toivo sun joutuvan uudelleen samaan kierteeseen.

Vierailija
6/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se ystävä on seurannut läheltä sun sydänsuruja ja on tehnyt siitä oman päätelmänsä. Ystäville tulee herkästi kerrottua vaan niitä parisuhteen ikäviä puolia - varsinkin erotilanteessa - joten on kai ihan ymmärrettävää jos ystävä ei ole innoissaan yhteenpaluusta.

Itsellesi voit tietysti järkeillä asian niin, ettei ystävä tiedä kaikkea teidän suhteesta ja siksi ei ehkä ymmärrä. Tavallaan sun loukkaantumiseen on syytäkin, sillä olisi ehkä ollut ystävän puolelta parempi suhtautua vähän diplomaattisemmin.. mutta toisaalta se sun ystävä luultavasti haluaa vain sun parasta ja on huolissaan.

Vierailija
7/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on ns. vaaleanpunaiset lasit päässä, etkä tahdo uskoa jos sulle sanoo kiltisti asiasta?

Itsellänikin meni joskus hermot erääseen entiseen ystävään, joka ensin erosi miehestä jolle ryyppääminen ja muu oheistoiminta (kävi naisissa) oli tärkeämpää kuin se entinen ystävä ja heidän lapsi, ja sitten kun erosta oli kulunut hetki he alkoivat lämmittelemään suhdetta uudelleen.

Ennen eroa olin kuunnellut entisen ystävän itkuja siitä miten mies käyttäytyy (sai raivokohtauksia ihan mitättömistä asioista, haukkui sitä entistä ystävää, noiden ryyppäämisten ja naisten sekä mystisten katoamisten lisäksi), lohduttanut ja tukenut. Autoin häntä hommaamaan asunnon ja muuta kun hän ilmoitti erosta minulle.

Sitten yht´äkkiä se mies olikin ihana ja niin rakastettava ja voi v----. Sama känniääliö ja k***pää se mies on kuin ennenkin mutta oli taas saanut puhuttua itsensä pinteestä. Se entinen ystävä kun on sellainen sen miehen suhteen että kun se mies vähänkin vinkkasi niin tämä oli heti nuolemassa miehen varpaidenvälejä..

No. Menetin hermoni, kerroin mielipiteeni ja sanoin että en ole enää käytettävissä jos mies on samanlainen kuin ennenkin.

Ja arvatkaapa mitä? Kuulin vähän aikaa sitten että mies on edelleen samanlainen ja se entinen ystävä vain hyysää kotona krapulaista ja vieraan naisen luota tulevaa miestä.

Anteeksi jos kuulostan hirveän kylmältä, mutta enää ei heru sympatiaa tuolle entiselle ystävälle. Itsepähän helvettinsä rakensi.

(Pointti: Ehkä kannattaa ajatella niitä asioita mitä se ystäväsi on sanonut sinulle. Etenkin jos se ero entiseesi on johtunut siitä että hän ryyppäsi ja renttuili)

Vierailija
8/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin ketjun tosiaan toisesta näkökulmasta. Ja itsellä ainakin tuli turhankin suoraan sanottua mitä mieltä asiasta olen. Lähinnä, koska on huolissaan ystävästä (miehellä väkivaltataustaa, pettämistä, ystävän rahallista hyväksikäyttöä yms.). En voi käsittää, miksi pitää yrittää täysien taukkien kanssa uudestaan. Teidän taustoja ei tiedä, mutta luulen, että ystäväsi on huolissaan.

Vierailija
9/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnella samaa pas*** kun eroatte uudestaan.

Vierailija
10/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitâä hetki taukoa ystävääni ja kysyä sitten suoraan mistä moinen reaktio. Eiköhän asia selviä.

Ap

Vierailija
11/11 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitâä hetki taukoa ystävääni ja kysyä sitten suoraan mistä moinen reaktio. Eiköhän asia selviä.

Ap

Käytä ystävääsi hädässä ja yksin ollessa. Hylkää hänet sitten kun luulet saavuttaneesi tavoitellun olotilan.

Tunnen minäkin näitä huopaajia ja soutajia, kykenemättömiä itsenäisiin päätöksiin. Pitäisi olla yksin, löytää joku uusi--- helpompaa jatkaa samaa shaissea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi