Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peitevoide ja meikkivoide? Kertokaa kokemuksianne.

Vierailija
18.10.2012 |

Alan olla epätoivoinen. :(

Ikää on nimittäin jo +30-v. ja edelleen etsin sellaista riittävän peittävää pikkuvirheiden peittäjää. Kaikki kokeilemani peitepuikot ja peitevoiteet ovat olleet suuria pettymyksiä: jälki ei ole ollenkaan luonnollinen ja kun voidetta yrittää hienovaraisesti häivyttää, tulee se peittämistä tarvitseva virhe taas uudelleen esiin.

Mikä peitevoide/puikko oikeasti peittää ihon punaiset näppylät ja virheet? Kertokaa kokemuksianne ja suositelkaa niin lähden heti ostoksille! Hinnalla ei ole mitään merkitystä enää tässä vaiheessa.

Entäpä mikä meikkivoide olisi paras, sellainen peittävä mutta kuitenkin hengittävä ja luonnollinen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascot kuivattavat vaikka peittävätkin ihan tyydyttävästi. Hyvää peitepuikkoa en vielä koskaan ole edes löytänyt. Jos sellaisesta joku vinkkaisi, olisin tosi tyytyväinen.

Vierailija
2/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain meikkivoide Fluide. Öljytön, laadukas, valoaheijastava, peittävä mutta ei pakkeloidun näköinen. Pitää pintansa koko päivän ja saan jatkuvasti kehuja kuulaasta ihostani. En vaihda toiseen. Hintakin on vaan jotain 40e luokkaa. Ei kovin houkuttelevan näköinen, mutta ihan huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla on paha couperosa ja tummat silmänaluset: Bottega Verden Luminous perfector

http://www.bottegaverde.fi/Luminous-perfector-foundation-Hohtoa-antava-…

Peittää tosi hyvin, on voidemainen eikä kuivata. Kannattaa kokeilla minusta.

Vierailija
4/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut erittäin tyytyväinen Baremineralsiin.

http://www.bareminerals.co.uk/on/demandware.store/Sites-BareEscentualsU…

Arkimeikiksi sopii hyvin. Levittyy ihanasti, on luonnollisen näkoinen, peittää hyvin (varsinkin jos lisäät erikseen tarkoitettua peitevoidetta)Eli tämä paketti: Foundation, mineral veil + concealer

Piilottaa hyvin ihon punaisuuden!

Iho ei kiillä, bueno!

Suomessa kalliita, Briteistä saa lähes puoleen hintaan

Vierailija
5/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut erittäin tyytyväinen Baremineralsiin.

<a href="http://www.bareminerals.co.uk/on/demandware.store/Sites-BareEscentualsU…" alt="http://www.bareminerals.co.uk/on/demandware.store/Sites-BareEscentualsU…">http://www.bareminerals.co.uk/on/demandware.store/Sites-BareEscentualsU…;

Arkimeikiksi sopii hyvin. Levittyy ihanasti, on luonnollisen näkoinen, peittää hyvin (varsinkin jos lisäät erikseen tarkoitettua peitevoidetta)Eli tämä paketti: Foundation, mineral veil + concealer

Piilottaa hyvin ihon punaisuuden!

Iho ei kiillä, bueno!

Suomessa kalliita, Briteistä saa lähes puoleen hintaan

Kicksissä kokeilin ja ostin ja petyin kyllä. Ei todellakaan peitä voimakkaita punoituksia täysin ja lisäksi naamaan tulee inhottava metallimainen kiilto. Lisäksi korosti ryppyjä aika häijysti.

Vierailija
6/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä uusia BB-voiteita? Mulla kokeilussa Lumenen voide. Sävynä medium tällä hetkellä, koska olen ruskettunut matkan jäljiltä. Muuten vois olla liian tumma talvi-iholle.

Laitan kyllä ihan tavallista puuteria päälle, niin peittää tehokkaammin.

Vierailija
7/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä uusia BB-voiteita? Mulla kokeilussa Lumenen voide. Sävynä medium tällä hetkellä, koska olen ruskettunut matkan jäljiltä. Muuten vois olla liian tumma talvi-iholle.

Laitan kyllä ihan tavallista puuteria päälle, niin peittää tehokkaammin.

Ne vastaa lähinnä sävyttäviä päivävoiteita peittävyydeltään...

Vierailija
8/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan markettikamaa, Fit Me-sarjaa joka ilm aika uusi sarja, puuterikin löytyy kys sarjalta.

Mulla on sävynä se ilm vaalein koska ihoni niin vaalea ja hiukset tummanpunaiset, en tiedä mutta tuo on ollut aivan loistotuote minulle, ihoni on herkähkö ja kuivahko, ryppyjä ei tosin ole paitsi otsassa 1 juonne.

Alle laitan valopigmenttiä sisältävää päivävoidetta.

Olen ihan yllättynyt siitä, että noin helposti ja edullisestikin löytyi näin nappituote.

Vierailija
9/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen käyttänyt erilaisia peitepuikkoja (kaikki ovat olleet enemmän ja vähemmän huonoja), sitten Blascoa ja mineraalipuuteria. Tämä on ollut toimivin kombinaatio, kaikista ongelmista huolimatta.

Vaikka mineraalipuuteri peittääkin hyvin ja korjaa voiteiden puutteet, on lopputulos melko tunkkainen ja paksu. Lisäksi Blasco kuivattaa ja saa ihon pintakuivat kohdat vaan korostumaan.

Onkohan nuo Lancomen teint miraclet tai teint idolet hyviä?

Vierailija
10/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nuo Lancomen teint miraclet tai teint idolet hyviä?

Teint Idole on aika kuivakkaa koostumukseltaan, rasvaiselle iholle ok muuten voi olla ruma jälki. Mutta jotkut muut niiltä voivat olla ihan ok jos löytyy sopiva sävy. Mulle ei valitettavasti löydy, koska tummuusasteeltaan se toiseksi vaalein olisi sopiva, mutta se taas on selvästi pinkkipohjainen sävy joka ei mulle sovi yhtään.

Kannattaa kyllä käydä kokeilemassa Lancomeita.

Vierailija
11/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä puuteria siihen päälle, huhhuh..

Blascohan on ns teatterimeikkiä jota kys alan ihmiset myöskin käyttävät sen erittäin korkean pigmenttipitoisuuden vuoksi.

Minä olen 1x elämässäni sitä ostanut ja se oli 2kymppisenä kun oikea puoli kasvoista paloi 2-asteen verran yli 200ast perunalaatikkovuoan roiskahdettua naamalleni.

Sen jälk en ole kys tuotetta tarvinnut ja se ei kyllä kuivahkolle iholleni kävisi muutenkaan.

Vierailija
12/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa ongelmaa, mikään meikkivoide ei pysy ja jos pysyy, iho ei hengitä ja illalla naamapesulla näkyy pientä näppyä.

Mutta toi Sensai on toimiva. Ostin sen alunperin tummia silmänalusia peittämään, ja toimii, sen verran hellävarainen ja kosteuttava (ja myyjä tietty kehui että on niiiiiin paljon hoitavia ainesosia....)

Oon käyttänyt kaksi vuotta. Parasta voiteessa on keveyden lisäksi se, että se ikäänkuin sulautuu tosi hyvin omaan ihonväriin. Ei näytä tällätyltä.

Noin BB-tuotteet ei oo mistään kotoisin, kerran kokeilin Garnierin tuotetta ja auts. Oli tunkkainen olo ja naama kutisi illalla.

Vierailija
13/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä puuteria siihen päälle, huhhuh..

Blascohan on ns teatterimeikkiä jota kys alan ihmiset myöskin käyttävät sen erittäin korkean pigmenttipitoisuuden vuoksi.

Minä olen 1x elämässäni sitä ostanut ja se oli 2kymppisenä kun oikea puoli kasvoista paloi 2-asteen verran yli 200ast perunalaatikkovuoan roiskahdettua naamalleni.

Sen jälk en ole kys tuotetta tarvinnut ja se ei kyllä kuivahkolle iholleni kävisi muutenkaan.

Minä käytän sitä jatkuvasti vaikka ei ole huono iho, koska sillä saan kaikkein luonnollisimman jäljen. Käytän sitä myös vain paikallisesti punoittavan nenän ja poskien peittoon, ja tosiaan sävy on niin hyvä ja jälki luonnollinen, että meikatun ja meikittömän ihon rajaa ei erota lainkaan. Eli ei todellakaan ole mikään kaamea pakkelikerros. KUN sen levittää kosteusvoiteen päälle ja riittävän ohuesti.

Vierailija
14/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancômen Teint Miracle meikkivoiteena ja peitevoiteista Helena Rubinsteinin Magic Concealer. Toki nämä riippuvat ihan omasta ihotyypistä, mutta minulle nämä kaksi parhaita. Olen seka/normaali-ihoinen ts. t-alue on se joka on rasvaisempi, muu pintakuivaa.

Vierailija
15/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä puuteria siihen päälle, huhhuh.. Blascohan on ns teatterimeikkiä jota kys alan ihmiset myöskin käyttävät sen erittäin korkean pigmenttipitoisuuden vuoksi. Minä olen 1x elämässäni sitä ostanut ja se oli 2kymppisenä kun oikea puoli kasvoista paloi 2-asteen verran yli 200ast perunalaatikkovuoan roiskahdettua naamalleni. Sen jälk en ole kys tuotetta tarvinnut ja se ei kyllä kuivahkolle iholleni kävisi muutenkaan.

Itse käytän hyvälle iholleni Clarinsin Skin Illusionia.

Vierailija
16/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kiinnittäviä meikinalustuotteita. Silloin ohutkin meikkivoide pysyy hyvin ja sitten vasta viimeiseksi peität pigmenttipitoisella peite-aineella ihon virhekohdat. Macilla on hyvä kiinnittävä pohjustustuote samoin Guerlainilla. Ei niitä liukkaita silokonisia meikinpohjustuksia.

Hyvä peiteaine on Make Up Storen kolmivärinen paletti. Siveltimellä käytettävä. Ohut ja peittävä.

Vierailija
17/21 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Avonin meikkipuuteri

Vierailija
18/21 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos tarvitset peittäviä meikkivoiteita, kannattaa todella unohtaa kalliit meikkivoiteet, joissa on pigmenttiä häviävän vähän. Suosittelen kokeilemaan ammattimeikkejä, joiden hinnat pyörivät vähän päälle 10 euroa, riippuen merkistä. Itse tykästyin kovasti Mehronin meikkivoiteeseen, peittää ja pysyy eikä silti ole naamiota iholla. Kokeilin Kett fix cremeä, joka oli sekin loistava, mutta vaikeampi levittää. Joe Blasco ei taasen toimi ihollani yhtään.

Vierailija
19/21 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kerran erästä bb-voidetta ja menin kiskalle ostamaan röökiä. Myyjä kysyi paperit. Olen 38 -vuotias. Pikkasen nauratti, mutta voide näytti tekevän tehtävänsä minkä oli luvannut. :D

Vierailija
20/21 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikuisiän aknea ja käytössä Bodyshopin meikkipuuteri ja näppyjen peittoon Louis Widmerin Skin appeal-peitepuikko. Peitepuikon laiton jälkeen kiinnitän meikin vielä Lumenen läpikuultavalla translucent-valopuuterilla. Tämä yhdistelmä toiminut ainakin minulla hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan