Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia paitoja käytät/käytit imettäessä?

Vierailija
18.10.2012 |

Minulla on pariviikkoinen vauva eikä olla hirveästi ehditty ulkomaailmassa olla, en siis ole joutunut vielä imettämään muualla kuin kotioloissa tai jonkun muun kodissa. Olen ihan omia paitoja käyttänyt, mutta miten se imetys kävisi kätevästi? Pitäisikö ostaa jotain imetyspaitoja? Vai onko jollain vinkkiä, miten esim. ihan tavallista t-paitaa voi käyttää kätevästi imettäessä ilman, että tarvitsee paljastaa koko vatsa tai rinta...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat tosi käteviä, ja imetysajan jälkeen olen käyttänyt niitä loppuun yöpuvun yläosina.

Vierailija
2/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvivauva kun oli, niin kätevää laittaa t-paidan päälle villa / neuletakki. Nostin paidan helmaa ja neuletakki suojasi vatsaa, ei jäänyt paljaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen puseron alla voi käyttää myös imetystoppia, jossa on liivit samassa. Esim. Glamourmom-merkkiset on käteviä. (Suosittelen sitä mallia, jossa on kätevämmät "yhdenkäden klipsit" imetysluukun avaamiseen.) Vastaavanlaisia olen ostanut myös muistaakseni Lindexiltä. (Saattoi olla KappAhlkin.) Tuollaisen topin kanssa maha ei ole paljaana vaikka puseron helman nostaakin ja imetys onnistuu kätevästi.

Toinen käytännöllinen vaihtoehto on tietysti imetyspaidat. Itse tykkään Boobin pusroista kovasti.

Vierailija
4/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen puseron alla voi käyttää myös imetystoppia, jossa on liivit samassa. Esim. Glamourmom-merkkiset on käteviä. (Suosittelen sitä mallia, jossa on kätevämmät "yhdenkäden klipsit" imetysluukun avaamiseen.) Vastaavanlaisia olen ostanut myös muistaakseni Lindexiltä. (Saattoi olla KappAhlkin.) Tuollaisen topin kanssa maha ei ole paljaana vaikka puseron helman nostaakin ja imetys onnistuu kätevästi.

Toinen käytännöllinen vaihtoehto on tietysti imetyspaidat. Itse tykkään Boobin pusroista kovasti.

Eli kahden kanssa Kaytin Boobin paitoja, satsaus kannattaa, jos suunnittelet imettavasi pitkaan. Ma olen vilukissa ja pelkan loysan paidan helman nostaminen ei ollut mun juttu

Vierailija
5/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen paita yhdistettynä paidan alla olevaan masutuubiin toimii hyvin. Ei tarvitse laittaa rahoja erkoispaitoihin, joita ei ehkä myöhemmin käytä. Maha pysyy suojassa ja vauva voi syödä rauhassa paidan helman alla.

Vierailija
6/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat paidanhelman ylös toisen rinnan puolelta, vauva rinnalle, topin ja liivin reuna alas ja tissi suuhun. Sitä paidanhelmaa voi sitten asetella siihen päälle jos tuntuu, että näkyy liikaa.

Vierailija
7/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös raskausaikana käyttämiäni tavallisen kaupan xl-osaston löysiä paitoja, helppo nostella ja vähän suojatakin helmalla itseään.

Vierailija
8/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset jonkun vaikka harson suojaksi, tai muuten kyllä masu vilkkuu :) ellei se kaula-aukko ole niin laaja, että yläkautta imetät :)

Vierailija
9/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tietysti ihan sama, mutta kyllä kaikista kätsyintä on jossain menossa imettää imetyspaidan ja harson kanssa, niin ei tarvi näyttää yhtään mitään kenellekään. Toinen vaihtoehto on tuo spagettiolkaintoppi tavallisen paidan alla, paita ylös ja tissi topin kaula-aukosta ulos (maha ei näy), mutta tuolloin näkyy mun makuun liikaa tissiä.

Itse olen ostanut kohtuuhintaisia imetyspaitoja H&M:stä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän