Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vainoharhainenko? :D (rv 36+0)

16.10.2012 |

Heippa!

Tämäntyyppisiä ketjuja on varmaan tsiljoona, mutta koska olen liian laiska ja liian raskaana jne, halusin tehdä uuden! :)

Eli asiaan: Oon siis viikolla 36 nyt, esikoistani odottelen ja nyt vajaa viikon sisällä mun olo on tukaloitunut ihan hirveesti, kävely vaikeutunut ja olo on jotenkin todella raskas. Mun selkäkivutkin on lisääntynyt, uni ei meinaa tulla millään vaikka väsyttää kauheesti, maha on jatkuvasti kipee, varsinkin iltasin ja öisin ja supistuksia satelee. Maha saattaa olla monta tuntia ihan kiree ja kova ja välillä tulee kipeitä supistuksia. Ei mitään järkyttävän kipeitä mutta sellasia vähän kovempia kun menkkakivut, niitä kipeitä supistuksia tulee aaltoilevasti ja epäsäännöllisesti. Maha on myös toiminut vähän aktiivisemmin kun aikasemmin. Mulla on myös sellanen käsittämättömän OUTO olo? En osaa selittää sitä mut oon levoton ja mulla on ihan kummallinen fiilis.

Millasia tuntemuksia teillä on ollut ennen synnytystä ja varsinkin jos ootte synnyttäneet ennen laskettua aikaa esim viikoilla 36-37?

Saatan olla ihan vainoharhanen ja kuvitella nyt kaikkee mut haluisin kuulla muiden tuntemuksia :) On pieni sellanen epäilys et eihän tää muutamassa päivässä huomattavasti muuttunut olo nyt voi tarkoittaa pian koittavaa synnytystä mut toisaalta sit yritän ajatella järkevästi et kyllähän monet tuntee kaikennäköstä jo viikkokausia ennen h-hetkeä.

Anteeks romaani, mut oisin kiitollinen edes muutamasta vastauksesta! :)))))

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään merkeistä ei voi sanoa, että nyt se syntyy huomenna.

Itselläni samankaltaisia oireita oli ja yli mentiin. 40+4 käynnistettiin sitten, koska vauva perätilassa ja lapsivettä vähän.

Että sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla