Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä ollaan niin ilkeitä? ov

Vierailija
16.10.2012 |

Minä olen näitä vanhoja partoja palstalla, ja olen oman osani paskasta saanut.

Minua vaan mietityttää, että mistä se viha tulee?

Kertoisitteko, miksi olette täällä olleet ilkeitä ja mitä siitä saatte?

Koska en itsekään ole pyhimys, kerron oman puoleni... Olen ollut ilkeä ihmisille, jotka ovat (huom. minun mielestäni) panetelleet muita, koska ovat pärjänneet jossain paremmin kuin muut palstailijat. Minua ei häiritse se, jos on ylpeä itsestään, mutta toisten kustannuksella oma nostatus vituttaa.

Mikä on sinun tekosyysi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihmetellyt melkein koko vuoden samaa. Kauhean ilkeitä kommentteja tulee paljon. Toivottavasti ilkeilijät eivät kuitenkaan IRL toimi ihan samoin.

Itse uskon että kun tänne ei oo rekisteröintipakkoa niin nimettömänä nyt vaan on helpompi huudella kaikenlaista paskamaista. Niinhän se on jokaisella keskustelupalstalla jossa voi esiintyä nimettömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee ihmisten pahimmat puolet esiin.

Kenellekään normaalille ei oikeassa elämässä tulisi mieleenkään sanoa "ihan oikein sulle, kyllä sä varmaan nyt kuolet" jos toinen kertoisi saaneensa syöpädiagnoosin. Tai jos toinen näyttäisi lapsensa kuvaa, kommentoida "vittu miten ruma apina".

Siitähän saisi hullun maineen, ja ihan syystä.

Ihmistä on helppo loukata netissä sen takia, ettei joudu ottamaan siitä vastuuta sillä tavalla kuin IRL.

Tuolla lailla, että tosiaan menettää oman maineensa fiksuna ja mukavana ihmisenä.

Eikä joudu näkemään toisen reaktioitakaan, hämmennystä, pahaa mieltä, suruakin.

Vierailija
4/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon ihmisen kehitystasosta mun mielestä, jos heti kun ei voi jäädä kiinni muuttuu jutut ihan törkeiksi.

Vierailija
5/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon ihmisen kehitystasosta mun mielestä, jos heti kun ei voi jäädä kiinni muuttuu jutut ihan törkeiksi.

Mitä ihmettä tapahtuu, että voi satuttaa toista mennen tullen, kunhan ei vaan itse jää kiinni...