Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden tukihenkilön haluava vastaa kysymyksiin

Vierailija
16.10.2012 |

Kun teitä nyt noin kovin kiinnostaa. Vastailen vain asiallisiin. Mielipiteitäkin saa esittää, mielellään asiallisiin jos osaatte asialinjalla pysyä. :)

Eli otan synnytykseen mieheni sekä tukihenkilöksi äitini/siskoni. (en ole vielä päättänyt kumman.) :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi ei riitä?

Oletko ensisynnyttäjä?

Missä aiot synnyttää? Suomessa? Ulkomailla?

Vierailija
2/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi ei riitä?

Oletko ensisynnyttäjä?

Koen, että synnyttänyt nainen osaa antaa oikeanlaista tukea etenkin fyysisesti, osaa neuvoa paremmin näissä asioissa kun taas mieheni toivoisin keskittyvät vain ja ainoastaan tukemaan minua henkisesti.

Olen alateitse ensisynnyttäjä.

Suomessa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi ei riitä?

Oletko ensisynnyttäjä?

Koen, että synnyttänyt nainen osaa antaa oikeanlaista tukea etenkin fyysisesti, osaa neuvoa paremmin näissä asioissa kun taas mieheni toivoisin keskittyvät vain ja ainoastaan tukemaan minua henkisesti.

Suomessa kyllä.

Niin tai vastaavasti ei-synnyttänyt, mutta myös ystävä joka olisi sairaanhoitaja, terveydenhoitaja tai kätilö/opiskelija, olisi yhtä hyvältä tuntuva henkilö tueksi.

Vierailija
4/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi ei riitä?

Oletko ensisynnyttäjä?

Suomessa kyllä.

Synnytyksen aikana sinua neuvoo kätilö. Äiti/sisko voi toki antaa sinulle henkistä tukea, mutta ymmärräthän, että he eivät voi aktiivisesti huseerata synnytyssalissa mielensä/sinun toiveittesi mukaan. Pikemminkin heidän tulee mahdollisimman hyvin pysytellä tarvittavien ammattilaisten tieltä poissa.

Itse toki teet päätöksesi, mutta selvitäthän että käsityksesi siitä, mitä ns. ylimääräiset henkilöt voivat ja saavat synnytyksen aikana tehdä, ovat totuudenmukaiset. Jottei sitten tule pettymyksiä siinä itse synnytyksessä.

Vierailija
5/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi ei riitä?

Oletko ensisynnyttäjä?

Suomessa kyllä.

Synnytyksen aikana sinua neuvoo kätilö. Äiti/sisko voi toki antaa sinulle henkistä tukea, mutta ymmärräthän, että he eivät voi aktiivisesti huseerata synnytyssalissa mielensä/sinun toiveittesi mukaan. Pikemminkin heidän tulee mahdollisimman hyvin pysytellä tarvittavien ammattilaisten tieltä poissa.

Itse toki teet päätöksesi, mutta selvitäthän että käsityksesi siitä, mitä ns. ylimääräiset henkilöt voivat ja saavat synnytyksen aikana tehdä, ovat totuudenmukaiset. Jottei sitten tule pettymyksiä siinä itse synnytyksessä.

Tottakai. :) Olen ollut näkemässä kolme synnytystä ja siten tiedän miten siellä ollaan.

Vierailija
6/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta pitää kohista? Onko se jotakin poikkeuksellista?

Itselläni oli ekassa synnytyksessä vain äiti -91

Olen ollut ystävälleni tukihenkilönä tämän miehen kanssa -92

Vierailija
7/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta pitää kohista? Onko se jotakin poikkeuksellista?

Itselläni oli ekassa synnytyksessä vain äiti -91

Olen ollut ystävälleni tukihenkilönä tämän miehen kanssa -92

Hmmm en tiedä, en ole huomannut. :)

Vierailija
8/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi vai siskosi?

Vierailija
9/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi vai siskosi?

Molemmat ovat halukkaita. :)

Vierailija
10/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi vai siskosi?

että rannalle ruikuttamaan jäävä ei loukkaanu?

Vierailija
11/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pohjalla uskot tukihenkilöiden edes osaavan sinua neuvoa?

Pelkäätkö, että paikalla ei ole osaavaa henkilökuntaa? Että esim. Kätilö ei ole saatavilla kun on aika alkaa ponnistamaan?

Vierailija
12/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi vai siskosi?

että rannalle ruikuttamaan jäävä ei loukkaanu?

Eivät he niin lapsellisia ole. :)

Vierailija
13/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pohjalla uskot tukihenkilöiden edes osaavan sinua neuvoa?

Pelkäätkö, että paikalla ei ole osaavaa henkilökuntaa? Että esim. Kätilö ei ole saatavilla kun on aika alkaa ponnistamaan?

Varmasti on osaavaa henkilökuntaa, mutta he eivät ole kuin hetken salissa mukana, haluan tälliasen osaavan henkilön koko ajaksi. :)

Vierailija
14/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä miehesi on ? Minun mieheni ei oleisi kyllä anoppia halunnut mukaan esikoisensa syntymään .