Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh, murehdin omaa vanhenemistani ja tulevia vaihdevuosia :-(

Vierailija
15.10.2012 |

Ikää jo 38 v, ja suren jo etukäteen vaihdevuosioireita, muutun miehen näköiseksi, jne. Tiedän että tämä on turhamaista ja pinnallista, anteeksi!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä yleensä pidetään naisellisena ulkonäkönä, on mahdollista säilyttää yli vaihdevuosien. Voit olla naisellisen ja tyylikkään näköinen. Voit edelleen meikata, käyttää korkokenkiä, kihartaa hiuksia. Ja silti olla ikäisesi näköinen. Jos vaihdevuosioireet sattuisivat olemaan hankalat, niitä voi hoitaa.

Vierailija
2/2 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää jo 38 v, ja suren jo etukäteen vaihdevuosioireita, muutun miehen näköiseksi, jne. Tiedän että tämä on turhamaista ja pinnallista, anteeksi!!

miksi muutut miehen näköiseksi?? Aika kurjaa... ymmärrän huolesi.

Mulla ei vaihdevuodet aiheuttaneet mitään muutoksia, pari ryppyä tuli silmäkulmiin ja pari harmaata hiusta on näkyvissä mutta olen yhtä kaunis ja nuorekas kuin 4 v sitten. Kuumat aallot ei minua mieheksi muuttaneet:)

Olen pieni, siro, melko kiinteävartaloinen (käyn salilla), hiukset on runsaat ja aina hoidetun näköiset. Pukeudun tyylikkäästi ja nuorekkaasti joten vaatteiden perusteella ei ikääni arvaa (ei mitään pissislookia). Mulla on kotona vielä pieni koululainen joka pitää mut pitkään nuorena, samoin upea nuorempi aviomies.....:D

Pystyn yhä tekemään kaikkea mitä 4, 14 tai 24 vuotta sitten...

Itsestähän se on kiinni miten vanhenemiseen suhtautuu - jos vetää säkin päälle ja jää itkemään kotiin niin varmaan tuntuu pahalta. Anoppi lopetti elämisen mun ikäisenä ja on nyt 73v katkera.... ihan omaa syytään!

Ihana nainen 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän