sain mensan nettitestistä 97
Eli olen älykkäämpi kuin 97 prosenttia väestöstä. Aika mielenkiintoista, koska olen tähän asti pitänyt itseäni täysin keskivertoälykkäänä. Myös koulumenestys oli täysin normi.
Virhe testissä? Vai piilevää älyä? :)
Ootteko kokeilleet testiä?
Kommentit (18)
Koulumenestykseltäni olen 8:n oppilas.
On melko tyypillistä olla alisuoriutunut, Koska koulu oli liian helppoa, siihen ei tullut panostettua yhtään. EIkä kukaan huomannut älyäni, että olis kannustanut parempiin suorituksiin.
Sanotaan, että jos nettitestistä saa yli 96 %, kannattaa mennä kokeilemaan mensan testiin. Jäseneksihän pääsee ne, jotka on älykkäämpiä kuin 98 % väestöstä. Ja heitä on siis aika vähän - vain alle 2 % väestöstä :)
Ne ns. älykkyystestit mittaavat sitä, kuinka sujuvasti osaat ajatella tavanomaisten kaavojen mukaan. Eli jos olet luova, niin todennäköisesti pärjäät huonosti Mensan testeissä. Testien tulokset taas parantuvat kohisten, jos niitä harjoittelee riittävästi. Oppii karsimaan kaikki persoonalliset ratkaisut. Sitten vielä ihmetellään, miksi niin moni mensalainen ei olekaan elämän menestyjiä...
Jos saa udella niin meneekö äänesi aina vihreille?
Ääneni menee perussuomalaisille kuten viimeksikin.
ap
mää aikanaan tein sen nettitestin huvikseen.
En viiti ees sanoo, paljon tulos oli.
No sanon kumminki. Olen älykkäämpi kuin 45 % väestöstä :D
No onnee sulle.
älykkyystesteissä keskivertoihminen saa noin 100 pinnaa ja älykkäin väestö huomattavasti enemmän...
siinä saa vaan tuloksen kuinka monta prosenttia väestöstä on tyhmempää kuin sinä.
Ne ns. älykkyystestit mittaavat sitä, kuinka sujuvasti osaat ajatella tavanomaisten kaavojen mukaan. Eli jos olet luova, niin todennäköisesti pärjäät huonosti Mensan testeissä. Testien tulokset taas parantuvat kohisten, jos niitä harjoittelee riittävästi. Oppii karsimaan kaikki persoonalliset ratkaisut. Sitten vielä ihmetellään, miksi niin moni mensalainen ei olekaan elämän menestyjiä...
aina tyrmätään nämä testit, ettei ne kerro mitään.
Ihan sama kuin mitataan ihmisen pituus vaikka. Ei se kerro mitään kuinka mukava ihminen on tai onko kielellisesti lahjakas. Ei tietenkään, se mittaa vain ihmisen pituuden. Tyyppi saattaa olla hyvä koripallossa, jos on siitä kiinnostunut.
Mensan testi mittaa loogista päättelykykyä. Ei luovuutta tai esim menestymistä työelämässä.
Ihan noinhan se tosiaan meneekin.
Sulle ei niitä pinnoja sitten hirveesti jaettu :)
Tosson linkki niin voit kattoa miten asia oikeesti on
http://www.mensa.fi/sivu.php/alykkyys
älykkyystesteissä keskivertoihminen saa noin 100 pinnaa ja älykkäin väestö huomattavasti enemmän...
perustelut: Yksikään lähellekään keskivertoälykäs saati sitä älykkäämpi ei todellakaan kirjoittelisi av:lla. Kato nyt näitten viestien tasoa.
Eli virhe mikä virhe.
Eli en tosiaan äänestä perussuomalaisia :)
Sain arvion älykkyysosamäärästäni, joka olisi testin mukaan 135.
Olen siis ihan tavallinen kotiäiti. Toisaalta kun katselin noita juttua tarkemmin kiinnostuttuani, tuloksenihan ei ole erityisen POIKKEUKSELLINEN. EN siis ole huippuälykäs, mutta pärjäsin testissä kyllä paremmin kuin oletin. Mensan jäsenyyteen on vielä pitkä matka, enkä varmasti tulisi siihen yltämään.
terv. alkuperäinen ap, ei se perussuomalainen
Suomessa on 5000000 asukasta, joten 100000 voi tämän rajan saavuttaa. Aika moni oikeastaan. Monet sairaudetkin on harvinaisempia.
Ja esim jossain 300 oppilaan koulussa näitä on keskimäärin 6 oppilasta. Harmi vain ettei heitä osata tunnistaa ja kannustaa käyttämään älynlahjojaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Eli en tosiaan äänestä perussuomalaisia :)
Sain arvion älykkyysosamäärästäni, joka olisi testin mukaan 135.
Olen siis ihan tavallinen kotiäiti. Toisaalta kun katselin noita juttua tarkemmin kiinnostuttuani, tuloksenihan ei ole erityisen POIKKEUKSELLINEN. EN siis ole huippuälykäs, mutta pärjäsin testissä kyllä paremmin kuin oletin. Mensan jäsenyyteen on vielä pitkä matka, enkä varmasti tulisi siihen yltämään.
terv. alkuperäinen ap, ei se perussuomalainen
perustelut: Yksikään lähellekään keskivertoälykäs saati sitä älykkäämpi ei todellakaan kirjoittelisi av:lla. Kato nyt näitten viestien tasoa.
Eli virhe mikä virhe.
oon Mensan jäsen...
Äo ei nääs kerro ihmisestä kaikkea...
Eli virhe mikä virhe.
oon Mensan jäsen...Äo ei nääs kerro ihmisestä kaikkea...
Haloo, ihmisia hekin on, joskus jopä äitejä.
Missä testi?