Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taustalla uskovaisia? Haluaisin Jeesuksen kosketusta ja rukousta syntieni puolesta

Vierailija
14.10.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kosketusta.

Vierailija
2/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me olemme tehneet syntiä. Onneksi Jumala on kuitenkin armollinen ja antaa syntimme anteeksi, jos vain pyydämme sitä ja uskomme Häneen. Siunausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myös kaipaan jotain mikä aina puuttuu

Vierailija
4/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me olemme tehneet syntiä. Onneksi Jumala on kuitenkin armollinen ja antaa syntimme anteeksi, jos vain pyydämme sitä ja uskomme Häneen. Siunausta!

Minäkin oon rukoillut puolestasi.

Onko sulla kristittyjä ystäviä/tuttavia tai seurakuntaa, jossa voitaisiin rukoilla puolestasi?

Kannattaa toki etsiä näitä mahdollisuuksia. Sitten on myös esim. Radio Dein ja Helsingin Kansanlähetyksen rukouspuhelimet, ja monia muita.

Vierailija
5/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myös kaipaan jotain mikä aina puuttuu

aina puuttuu? Elämän mielekkyys ja tarkoitus, rakkaus, hyväksytyksi tuleminen, yhteys, Jumala, ilo, rauha?

Moni meistä kaipaa näitä kaikkein arvokkaimpia asiota, vaikka kaiken kiireen tai melun keskellä ei sitä aina tiedostakaan. Ehkä tämän pienen videon ajatukset voisivat vastata sun kaipaukseesi jotenkin, tai antaa sulle jotakin siitä, mikä sulta puuttuu: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
6/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin olen jo uskovainen, joka on pitkään kokenut sisäistä rauhaa uskonsa johdosta, mutta tuo video kosketti silti syvästi. Itkin koko pätkän ajan. Kiitos kun jaoit sen! Toivon sydämestäni, että se lohduttaisi myös ap:ta omissa murheissaan, kuten se lohdutti äsken minua.

Vierailija
7/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkuuleesinua ja haluaa auttaa

Vierailija
8/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin olen jo uskovainen, joka on pitkään kokenut sisäistä rauhaa uskonsa johdosta

Olen usein niin rauhaton taisteluitteni keskellä. Kiitos paljon :)

Vierailija
9/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo uskovainen, joka on pitkään kokenut sisäistä rauhaa uskonsa johdosta, mutta tuo video kosketti silti syvästi. Itkin koko pätkän ajan. Kiitos kun jaoit sen! Toivon sydämestäni, että se lohduttaisi myös ap:ta omissa murheissaan, kuten se lohdutti äsken minua. http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

koskettava ja hieno.

Vierailija
10/10 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin olen jo uskovainen, joka on pitkään kokenut sisäistä rauhaa uskonsa johdosta

Olen usein niin rauhaton taisteluitteni keskellä. Kiitos paljon :)

Minulle tuo uskostani saama sisäinen rauha on sitä, että tiedän Taivaan Isän tuntevan minut läpikotaisin. Koen, että voin aina turvautua Häneen. Hän näkee ja tietää tekoni ja ajatukseni. Kuten tuossa videossakin sanotaan: Taivaan Isä on täydellinen rakkaus. On ihanaa tuntea se sydämessään, olipa oma elämäntilanne kuinka vaikea tahansa.

Kaikkea hyvää. :) T:7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi