Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantsiiko katsoa tuo Teiniäidit? Vai nostaako vaan vitutuskäyrää

Vierailija
14.10.2012 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkais kyllä se v-käytä nousemaan...

Vierailija
2/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan mulla mikään käyrä noussu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok ohjelma se vanhin jolla jo parivuotias lapsi oli musta symppis tyyppi.

Vierailija
4/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vitutuskäyrä nousee jonkun toisen elämästä ja valinnoista, niin älä ihmeessä tälläkään palstalla hillu, täällä se vasta nouseekin.

Vierailija
5/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vitutuskäyrä nousee jonkun toisen elämästä ja valinnoista, niin älä ihmeessä tälläkään palstalla hillu, täällä se vasta nouseekin.

onko teini-äidit sen verran pissiksiä, että alkaa kiehuttaa. Vaikka ei valintoja arvostelisikaan. Tai mistäpä minä tiedän. Teen vaan tulkintoja:D

Vierailija
6/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun mennään alapää töröllä ja sitten ollaan sormi suussa.. ja minä olen maksajana!

Vierailija
7/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä maksamiseen tule, niin vituttaisi ehkä nähdä jonkun ökyn osakkeenomistajan ökyelämää, koska minähän sen maksan.

Vierailija
8/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et ymmärrä. Älä katso.

Vierailija
9/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä maksamiseen tule, niin vituttaisi ehkä nähdä jonkun ökyn osakkeenomistajan ökyelämää, koska minähän sen maksan.

sinä maksat yhtään kenenkään ökyelämää?!?

Vierailija
10/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä maksan! Päivähoitokin maksaa niin paljon, josta vanhemmat maksaa vaan murto-osan (ja kehtaavat vielä valittaa 264e hoitomaksusta!) Yhtälailla sen 3kymppisen lapsi maksaa yhteiskunnalle mitä teiniäidinkin, en näe tässä mitään eroa

Vierailija
11/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä ne teiniäidit oli oikein symppiksiä ja jalat maassa.

Vierailija
12/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin maksat sitä, ja nuo teiniäidit. Toki he saavat tulonsiirtoa itsekin, todennäköisesti.

Googlettamalla vastaus selviää, tässä vinkkejä: riistokapitalismi,osingot, globalisaatio.

Vierailija
13/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin maksat sitä, ja nuo teiniäidit. Toki he saavat tulonsiirtoa itsekin, todennäköisesti. Googlettamalla vastaus selviää, tässä vinkkejä: riistokapitalismi,osingot, globalisaatio.

Vierailija
14/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoilla tai hyvillä palkoillanne? Tehän urpot maksatte katujen kunnossa pidosta, jotta voitte ajaa niillä mersuillanne, ladoillanne, sairaaloista, tulevasta työttömyydestänne jne. Nyt loppu tolle narinalle, minä maksan.. Haloo.

Muuttakaa jonnekin muualle jos tuntuu, että teidän muutamat eurot toisten lapsilisiin on liikaa.

Vierailija
15/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä vähän ärsytti jotkut jutut, mutta ne on teinejä elämä vielä opettaa.

Muutama tytöistä vaikutti ihan fiksuiltakin :)

Mä en vaan tajunnut sitä juttua, että miksi se 2v pojan äiti meni lastenvalvojalle lapsen isän kanssa ja aikoi hakea yksin huoltajuutta. Mutta sitten heti esittikin asian niin, että pe-la-su lapsi olisikin isällään. Menikö multa jotain ohi???

Tajusikohan se itsekkään, että se yksinhuoltajuus tarkoittaa muutakin kun lapsen nimestä päättämistä, passinhankintaa yms.

Lapsen isä ei ainankaan tuntunut olevan ollenkaan kärryillä

Ja kyllä ne nuoret isukit vasta keskenkasvuisia on. Ainankin se joka darrassa makasi sängyssä vaikka heille tuli vieraita...

Vierailija
16/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensin sanoi hakevansa yksinhuoltajuutta ja sitten lapsi olisikin puolet viikosta isällään. Ja hämmästelin sitä että yksinhuoltajuus myönnettiin vaikkei isä ymmärtänyt hölkästäkään koko hommasta. Ensin sanoo juu, juu sopii ja sitten alkaa kyselemään miksei hän saa päättää ja miksi niin, näin ja noin.

Olisiko tarvinut tulkkausta omalle kielelleen?

Vierailija
17/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltajuus on aivan eri asia kuin tapaamisoikeudet.

Tapaamisoikeuksista sovitaan aivan normaalisti myös silloin kun on yksinhuoltajuus. Toki on hyvin epätavallista, että puolet kummassakin kodissa olevasta lapsesta olisi yksinhuoltajuus, koska toisella vanhemmalla ei ole valtaa päättää lapsen asioista. Eli yleensä yksinhuoltotapauksissa tapaamisia on vähemmän kuin puolet ajasta, mutta ei se mitenkään poissuljettua ole.

Minä taas ihmettelin, miten se lastenvalvoja uskalsi sanoa kameralle, että minulta ette sellaista sopimusta saa. Lastenvalvojan tehtävä on vahvistaa vanhempien keskenään tekemä tapaamissopimus, ei sanella sopimuksen sisältöä.

Vierailija
18/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensin sanoi hakevansa yksinhuoltajuutta ja sitten lapsi olisikin puolet viikosta isällään. Ja hämmästelin sitä että yksinhuoltajuus myönnettiin vaikkei isä ymmärtänyt hölkästäkään koko hommasta. Ensin sanoo juu, juu sopii ja sitten alkaa kyselemään miksei hän saa päättää ja miksi niin, näin ja noin.

Olisiko tarvinut tulkkausta omalle kielelleen?

Sehän puhui hyvin englantia, eikö lastenvalvojalla englannin taito riittänyt.

Ja ensin se äiti sanoi, että lapsen isä ei ole juurikaan osallistunut mihinkään ja että ei ole pelko siitä etteikö saisi yksin huoltajuutta. Ja yhtäkkiä olikin laittamassa lastan isälleen joka viikonloppu. Käteväähän se tietty olisi ollut, niin ois päässyt bilettämään. Mutta ilmeisesti lapsen isäkään ei ollut mitään kotona viihtyvää tyyppia.

Varmaan olisivat tarvinneet molemmat jonkun mukaan selvittämään mistä nyt on kysymys.

Vierailija
19/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toi yksi teinari sanoi, että ei suosittele teiniäitiyttä kenellekään. Eli kannattaa katsoa.

Vierailija
20/38 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltajuus on aivan eri asia kuin tapaamisoikeudet.

Tapaamisoikeuksista sovitaan aivan normaalisti myös silloin kun on yksinhuoltajuus. Toki on hyvin epätavallista, että puolet kummassakin kodissa olevasta lapsesta olisi yksinhuoltajuus, koska toisella vanhemmalla ei ole valtaa päättää lapsen asioista. Eli yleensä yksinhuoltotapauksissa tapaamisia on vähemmän kuin puolet ajasta, mutta ei se mitenkään poissuljettua ole.

Minä taas ihmettelin, miten se lastenvalvoja uskalsi sanoa kameralle, että minulta ette sellaista sopimusta saa. Lastenvalvojan tehtävä on vahvistaa vanhempien keskenään tekemä tapaamissopimus, ei sanella sopimuksen sisältöä.

Olisivat halunneet tehdä tuollaisen sopimuksen. Mun mielestä oli ihan oikein, että tuo lastenvalvoja palautti äitiä vähän maanpinnalle.

Miksi sen olisi pitänyt saada yksinhuoltajuus, jos lapsi olisi kuitenkin asunut isän luona melkein puolet viikosta. Ei varmaan ole hirmu kiva huolehtia lapsesta, jos ei ole asioihin mitään päätösvaltaa.

Olisikohan joku tuolle äidille sanonut, että pitää saada yksinhuoltajuus, ettei lapsen isä saa vietyä lasta pois maasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän