Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin pitkät ja lainehtivat hiukset...

Vierailija
13.10.2012 |

Siihen vain saattaa mennä tooosi pitkä aika.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat mitä haluat :)

Mä just havahduin itse tässä siihen, että hitsit, mullahan on nyt jo tosi pitkät hiukset! aloitin kasvattamisen joskus hmmm... en muista onko siitä 3 vai 4 vuotta, mutta oli ihan lyhyt polkkatukkamalli, niskasta parturi aina ajoi koneella haivenia pois, kun tasasi mallia. eli ei ylttynyt ponnarille mitenkään.

En ole tässä kasvatusvaiheessa tasauttanut latvoja kuin 2 kertaa, molemmilla kerroilla vain pahimmat kuivat latvat pois, n. 2-3 cm pois pisimmistä. Hyviä hoitoaineita olen käyttänyt, ja tukka näyttää kiiltävältä ja hyvinvoivalta, on mulla kakshaaraisia latvoissa mutta ei niitä kukaan ulkopuolinen huomaa, eikä ne mua itseäni häiritse.

Ja nyt siis mun tukka ulottuu miltei vyötärölle saakka, edessä on vähän lyhyempää, silloinen lyhyt etutukka ulottuu nyt rinnan kohdalle.

vielä annan kasvaa n. 10-15 cm, että ovat kunnolla vyötärölle saakka kaikki, ja sit tasoittelen ja pidän siinä pituudessa. eli varmaan ens kesänä oon tavoitteessani :)

Vierailija
2/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lähes kaikki hiukset ainakin olkapäille. Nyt mennään vasta pari senttiä yli leukaperien pisimpien hiusten kanssa, ja lyhyimmät hmm 7 senttiä pitkiä. Hiukset on karheat pitempinä kyl, kun on luonnonkiharat ja kuivuvat "vanhetessaan" :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt just olkapäihin asti, ja kyllä nää vähäsen taipumaankin lähtee, muttei tarpeeksi >:) Mikä olis helppo tapa saada niitä laineita? :)