Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi useimpien fb-kavereideni tilapäivitykset jää näkymättä mulle?!?

Vierailija
13.10.2012 |

Olen ihmetellyt, kuinka hiljasta etusivullani fb:ssa on, vaikka kavereita yli 100.

Olen kuitenkin klikkaillut asetuksiin että vain paria lukuunottamatta kaikkien päivitykset näkyisivät mulle.

Käytännössä mulle tulee etusivulle kuitenkin vain alle puolen päivitykset, näen toki ne muidenkin päivitykset sitten jos joskus eksyn heidän profiiliinsa, ja yleensä yllätyn että ai jaa, täällähän on vaikka mitä kirjotuksia, tapahtumia ja kuulumisia, jotka on menny multa täysin ohi, vaikka joka päivä fb:ssa käyn. Eivät siis tule näkyviin automaattisesti mun fb:n etusivulle.

MISTÄ tää johtuu? On tosi epäkäytännöllistä selata läpi kaikki yli 100 kaveria aina erikseen että olisivatkohan he sattuneet päivittämään jotain viime aikoina...!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssä...

Vierailija
2/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut saman. Ja ei oo tosiaan kyse, et joku ois blokannut mut tms., esim. miehen päivitykset ei ole kaikki näkyneet (vaikka siis piti näkyä).. Ärsyttävää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ne muutti asetuksia. Tuli niitä automaattikansioita, missä näkyy osa päivityksistä, mitkä ei tuu uutisvirtaan. Todella epäkätevää!

Vierailija
4/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viimeisimmät vai suosituimmat tarinat?

Vierailija
5/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen kohta, johon tulee oletuksena suosituimmat, mutta siitä voi valita että viimeisimmät, silloin ne tulee aikajärjestykseen siihen. Eli jos on suosituimmat, niin ylös tulee ne, joita on eniten kommentoitu ja tykätty.

Vierailija
6/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viimeisimmät vai suosituimmat tarinat?

Vierailija
7/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos olette eriaikaan koneilla, niin heidän päivityksensä ovat silloin ajankohtaisia kun he ovat.

FB muistaa ne läheisimmät, joten mielellään myös niitä näyttää uutisvirrassa, jos käyt koneella harvemmin esim kerran päivässä.

TAI sitten he ovat blokanneet sut. :)

Vierailija
8/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole blokkaamisesta eikä järjestyksistä. Suuren osan päivitykset ei vaan tule uutisvirtaan, eikä kyse ole siitä mihin aikaan niitä laittavat. Tää on joku Fb-asetus tai bugi, koska olen kuullut muidenkin valittavan samaa.

Vierailija
9/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin sovelluksiin liittyvä.

Kyse ei ole blokkaamisesta eikä järjestyksistä. Suuren osan päivitykset ei vaan tule uutisvirtaan, eikä kyse ole siitä mihin aikaan niitä laittavat. Tää on joku Fb-asetus tai bugi, koska olen kuullut muidenkin valittavan samaa.