Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä on tahkeaa...en oikein viihdy. Toisaalta

Vierailija
13.10.2012 |

erittäin hyvä työpaikka sillai, että on hyvä palkka ja hyvät edut, itse työ on ok mutta se kaikki muu..olisi todellakin varaa jäädä osa-aikaiseksi, olen miettinyt sitä vahtoehtoa. Ainut mitä pelkään, on että mut voidaan katsoa töissä jopa tarpeettomaksi jos jään osa-aikaiseksi tai että siitä ollaan kateellisia ja halutaan tehdä oloni tukalaksi. En tiedä, velkoja ei ole enää ollut vuosiin, oma talo ja säästöjä runsaasi. Lapset yhtä lukuunottatta jo pois kotoa.

Mitä itse tekisit tilanteessani`? Työapaikan vaihto ei ole mulle vaihtoehto, kun en kuvittele olevan asiat paremmin muuallakaan ja opiskella en halua. Jos olisi vielä parempi taloustilanne voisin jäädä pysyvästi pois työelämästä, mutta en halua mieheni elätettävksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pomon tai työkavereiden. Sinä olet vastuussa viihtymisestä.

Vierailija
2/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vaikka vuorotteluvapaalle niin voit miettiä, mitä oikeastaan elämältäsi haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pomon tai työkavereiden. Sinä olet vastuussa viihtymisestä.

ollut ystävällinen, se palkitaan kieroilulla selän takana. Antaisitko ihan konkreettisia vinkkejä? ap

Vierailija
4/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on hyvä, työpaikalla toisaalta viihtyy ja toisaalta ärsyttää ilmapiiriogelmat, mutta en jaksa uskoa, ettei niitä missään muuallakaan olisi. Itse työ ei oikein kiinnosta, mutten keksi mitä muutakaan haluaisin tehdä. Taloudellisesti tulisin hyvin toimeen osa-aikaisena, vaikka 50 % työajalla. Siihen tai mihinkään työaikajoustoon työnantaja ei tule koskaan suostumaan. En edes saanut hakemaani kahden päivän virkavapaata viimeksi.

Vierailija
5/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on hyvä, työpaikalla toisaalta viihtyy ja toisaalta ärsyttää ilmapiiriogelmat, mutta en jaksa uskoa, ettei niitä missään muuallakaan olisi. Itse työ ei oikein kiinnosta, mutten keksi mitä muutakaan haluaisin tehdä. Taloudellisesti tulisin hyvin toimeen osa-aikaisena, vaikka 50 % työajalla. Siihen tai mihinkään työaikajoustoon työnantaja ei tule koskaan suostumaan. En edes saanut hakemaani kahden päivän virkavapaata viimeksi.

Oletko yhtään miettinyt mitä teet? Ap

Vierailija
6/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että elämä kuluu viikonloppua ja lomaa odottaessa. Tekisin mielelläni töitä vain sen verran kuin tarvitsee, ei yhtään enempää. Alallani mahdollisuudet osa-aikatyöhön ovat heikot eikä opiskelu oikein kiinnosta. Minulla on jo maisterin tutkinto.

En tiedä mitä teen. Jatkan näin ja yritän säästää rahaa tulevaisuutta varten. Ehkä joskus on varaa jäädä kokonaan tulottomaksi.

Vierailija
7/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että elämä kuluu viikonloppua ja lomaa odottaessa. Tekisin mielelläni töitä vain sen verran kuin tarvitsee, ei yhtään enempää. Alallani mahdollisuudet osa-aikatyöhön ovat heikot eikä opiskelu oikein kiinnosta. Minulla on jo maisterin tutkinto.

En tiedä mitä teen. Jatkan näin ja yritän säästää rahaa tulevaisuutta varten. Ehkä joskus on varaa jäädä kokonaan tulottomaksi.

riippumaton työnantajasta. Itse olen yli 40. Ap

Vierailija
8/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet jo nyt, että työpaikan ilmapiiri on huono ja sinulle vinoillaan tms. niin mieti tuleeko tilanne siitä juuri pahemmaksi, jos säät osa-aikaiseksi? Ainakaan sinun ei tarvitsisi olla työpaikalla joka päivä.

Tosin, jos osa-aikatöistä muodostuisi todellinen uhka, että sinut todettaisiin tarpeettomaksi (ja lopulta saisit potkut), niin vaikeampi tilanne. Ehkä itse yrittäisin tuossa tilanteessa vaan tsempata joitakin vuosia lisää (tosin en eläkeikään asti)

Itse olen vapaaehtoisesti osa-aikatöissä, sillä väsyin edellisen työpaikan ilmapiiriin. Nyt olen jo syönyt ne säästöt, jotka kokoaikatöistä sain... Ikää 40+ ja viime aikoina olen alkanut pelätä köyhää tulevaisuutta. Minulla ei ole kumppania jakamassa kuluja.

Tsemppiä sinulle!