kierukka kipuilee
Heips, olisiko joku joka asiasta tietäisi? Mulle laitettiin kierukka pian 5kk sitten. Vieläkin tulee vuotoa n. Joka toinen päivä ja samalla kipuja alavatsassa ja selässä. Pikkuhousunsuoja riittää vuotoon ja kipu kestää aina alle vuorokauden. Myös yhdynnän jälkeen vuotaa kirkasta verta, pikkuhousunsuoja riittää kuitenkin tähänkin. Pitäisikö ottaa yhteyttä gynelle vai onko ihan tavallisia oireita edelleen?
Kommentit (7)
kyllä kävisin näyttämässä. En ehkä vuodosta olisi niin hiulissani, mutta kivusta kyllä...
Itselläni on kierukka (kupari), mutta ei kipuillut kovinkaan kauan laiton jälkeen.. Vuotokin tasoittui nopeasti.
Mulla kierukka tuntui ja aiheutti vuotoa päivittäin. Yhdyntä tuntui hyvin epämiellyttävältä ja aiheutti kirkasta veristä vuotoa.
Kävin gynellä ja se sanoi, ettei noita oireita kovin pitkään kannata katsella. Se laittoi kierukkaa parempaan asentoon ja kierukka lakkasi tuntumasta. Tiputtelee edelleen. Yhdynnässä ei ole oltu tuon gynekäynnin jälkeen, joten vielä en tiedä, sattuuko se.
Kyllä mä kävisin sitä näyttämässä gynelle.
laitettiin kierukka noin 3kk sitten ja sanottiin että vuotaminen on täysin normaalia ja voi kuulemma kestää useamman kuukauden ajan mut ei kyl kivut kuulu asiaan :O noi sun kivut voipi olla ihan tavan supistuksilta. kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan ja kertoa oireista, tod. näkösesti kierukka on huonossa asennossa
ei kipuja
sen jälkeen täysin vuodotonta
Ei kipua, ei erityisiä tuntemuksia, eikä vuotoja.
Nyt laitettiin kolmas. Laitto sattui ihan sikana ja kaks viikkoa olin lähes peti potilas kipujen kanssa. Söin särkylääkettä ympäri vuorokauden.
Tolkuttomat kivut on hävinny, kipuilee kyllä jonkun verran edelleen ja vuotoja joka viikko. Huomenna meen naistentautien polille tarkistuttaa tilannetta. Kierukka laitettu jo kesäkuulla.