Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko ystävälle vai enkö?

Vierailija
12.10.2012 |

Tai paremminkin uudelle ystävälle.... miehen työkaverin avovaimo on tullut vasta tutuksi ja meistä on tullut aika hyvät ystävät lyhyessä ajassa.

Heidän liittonsa tuntuu oikein hyvältä näin ulkopuolisen silmin. Miehellä on kuitenkin profiilit muutamassa sinkkujen käytössä olevassa nettipalvelussa, no siis treffisivuilla... Pitäskö mun kertoa naiselle.....?

Miehen tunnen n.10 vuoden tuttavuudella ja on aina ollut rehti ja ei ainakaan minun tiedossa ole, että olisi pettänyt suhteissaan, siis tunnen exiäänkin joten olisin luultavasti kuullut. Ja ovat olleet tämän naisen kanssa nyt vasta n.vuoden, viimeisin päivitys treffipalstalla näytti olevan toukokuulta, siis oli vaihtanut kuvan silloin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi tietää heidän kuvioistaan. Neuvoni: Anna asian olla.

Vierailija
22/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on että lähetät linkit naiselle? Hän saa jokatapauksessa jossain vaiheessa kuitenkin tietää. Nyt voivat selvittää asian, tarjoa siihen mahdollisuus. Haluaisitko itse olla se viimeinen, joka asiasta ei tiedä jos olisit ko. nainen?

Voi talipää, mitä tampioita täällä on liikkeellä!

Mitähän haittaa nyt sitten voisi olla näistä linkeistä?? Meistä kukaan ei tiedä tämän parin keskinäisiä suhteita. Pari ei ole pyytänyt ketään kielimään mahdollisista virityksistä.

Itse olen hyvässä avioliitossa - eikä sitä avioliiton hyvyyttä huonontaisi se, jos mies etsiskelisi panoseuraa tai jopa minun (vaimon) seuraajaa joltakin palstalta.

Niin kauan kuin mies pitää minut tyytyväisenä sekä henkisesti että fyysisesi, niin kauan hän saa käydä panemassa myös muita naisia. Jos joku "ystäväni" lähettäisi jotakin linkkejä mieheni puuhista, minä nauraisin tämän ystävän pellolle ja käskisin olla sekaantumatta asioihin, jotka eivät hänelle kuulu.

Jos pariskunta hyväksyy toistensa juoksut, niin silloinhan ei mitään haittaa kertomisesta olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnähän sä sanot, ettei se kertominen mitään haittaisi, vaan että sä saisit siitä hyvät naurut.

Mitä haittaa siitä on että lähetät linkit naiselle? Hän saa jokatapauksessa jossain vaiheessa kuitenkin tietää. Nyt voivat selvittää asian, tarjoa siihen mahdollisuus. Haluaisitko itse olla se viimeinen, joka asiasta ei tiedä jos olisit ko. nainen?

Voi talipää, mitä tampioita täällä on liikkeellä!

Mitähän haittaa nyt sitten voisi olla näistä linkeistä?? Meistä kukaan ei tiedä tämän parin keskinäisiä suhteita. Pari ei ole pyytänyt ketään kielimään mahdollisista virityksistä.

Itse olen hyvässä avioliitossa - eikä sitä avioliiton hyvyyttä huonontaisi se, jos mies etsiskelisi panoseuraa tai jopa minun (vaimon) seuraajaa joltakin palstalta.

Niin kauan kuin mies pitää minut tyytyväisenä sekä henkisesti että fyysisesi, niin kauan hän saa käydä panemassa myös muita naisia. Jos joku "ystäväni" lähettäisi jotakin linkkejä mieheni puuhista, minä nauraisin tämän ystävän pellolle ja käskisin olla sekaantumatta asioihin, jotka eivät hänelle kuulu.

Vierailija
24/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on avoin liitto... et voi tietää heidän kuvioistaan. Neuvoni: Anna asian olla.

Jos on niin on. Mutta mitä jos ei olekaan! Kun tosiaan ei tiedetä tuon pariskunnan sopimuksia, niin pitää kertoa. Nainen voi sitten tosiaan naureskella, ettei häntä liikuta miehen profiilit. Mutta sittenhän kaikki on hyvin.

Minä tulostaisin sieltä treffipalstalta näkymän miehen profiilista ja laittaisin tulosteen kirjekuoreen ja lähettäisin naiselle. Siinä hoituisi se nimettömyys samalla, vain postileima näkyisi. Ja nykyään se leimakaan ei kerro mitään, kun ainakin meiltä tulee Helsingin leima, vaikka Helsinkiin on matkaa liki 200 km.

Vierailija
25/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on avoin liitto... et voi tietää heidän kuvioistaan. Neuvoni: Anna asian olla.

Jos on niin on. Mutta mitä jos ei olekaan! Kun tosiaan ei tiedetä tuon pariskunnan sopimuksia, niin pitää kertoa. Nainen voi sitten tosiaan naureskella, ettei häntä liikuta miehen profiilit. Mutta sittenhän kaikki on hyvin.

Minä tulostaisin sieltä treffipalstalta näkymän miehen profiilista ja laittaisin tulosteen kirjekuoreen ja lähettäisin naiselle. Siinä hoituisi se nimettömyys samalla, vain postileima näkyisi. Ja nykyään se leimakaan ei kerro mitään, kun ainakin meiltä tulee Helsingin leima, vaikka Helsinkiin on matkaa liki 200 km.

Jos näette naapurin vannoutuneen kasvissyöjämiehen syömässä nakkikiskalla mustaa makkaraa, niin teettetkö vegaaivaimolle ilmiannon?

Jos huomaatte naapurin rouvan puhuvan kännykkään autoillessaan, niin lähetättekö paheksuvan nimettömän viestin miehelle kotiin?

Jos löydätte tori.fi -palvelusta naapurin rouvan myymässä anopilta saamaansa miehen suvussa perintönä kulkevaa Arabian maitokannua, ilmoitatteko miehelle asiasta?

LOPETTAKAA SE MUIDEN ASIOIDEN KYTTÄÄMINEN JA ELÄKÄÄ SITÄ OMAA PIENTÄ ELÄMÄÄNNE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän