Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa

Vierailija
12.10.2012 |

lopetin työt tänään yrityksessä x ja vaihdan toiseen firmaan. Tämän päiväisen työpäivän jälkeen, joka siis oli viimeiseni, olen saanut fb-kaveripyyntöjä sekä yhden viestin tämän yrityksen x miehiltä (kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat jo fb-kavereitani). Nämä kaveripyynnöt ovat mielestäni ihan ok, en lähtenyt, enkä halunnut lähteä ovet paukkuen ja sillat polttaen, joten mielelläni pidän edes jonkinlaista yhteyttä entisiin työkavereihini mutta tämä yksi viesti, jonka olen saanut aiheuttaa hämmennystä ja ahdistusta. Mies, jonka parisuhde statuksesta minulla ei ole tietoa ja jonka kanssa olen satunnaisesti tehnyt töitä lähetti minulle viestin, jossa hän kyseli tarkemmin mistä olen uuden työpaikan saanut ja lisäsi siihen lauseen "aina kaikki parhaimmasta ja näteimmästä päästä olevat lähtee"

mitä ja miten mä nyt voin kohteliaasti vastata tälle miehelle, että minne olen menossa mutta että saisin jotenkin ilmaistua että itse seurustelen, ilman että alleviivaisin seurustelevani. Pelkään, että jos vain vastaan että lähden yritykseen y tekemään sitä sun tätä, niin tämä mies seuraavaksi ehdottelee jotain kahveja tms. ymmärrättekö ongelmani? voitteko auttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

argh! Tämä tilanne on nyt koko ajan ahdistavampi ja ahdistavampi. Vieläkään ei ole sitä varsinaista aloitetta miehen suunnalta tullut, joten en ole voinut kohteliaasti sanoa seurustelevani mutta koko ajan tulee sellaista kohteliaan uteliasta viestiä. Nyt olen jo jättänyt vastaamattakin, koska en enää halua olla tämän miehen kanssa missään tekemisissä. Tämän takia olisin halunnut jo ihan ensimmäisessä vastauksessa/viestissä jotenkin saada ilmaistua seurustelevani, ettei tarvitsisi nyt kiemurrella tässä ahdistuksessa. Tämä mies on juuri sellainen, joka tulkitsee kohteliaisuuden ja ystävällisyyden kiinnostukseksi.

Vierailija
2/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kevyt heitto. Vastaa ystävällisesti mutta etäisesti toivottaen hyvää jatkoa. Jos kahviehdotuksia tulee, ei ongelmaa: sanot vain, että ei kiitos, seurustelen. Ei vakava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kevyt heitto. Vastaa ystävällisesti mutta etäisesti toivottaen hyvää jatkoa. Jos kahviehdotuksia tulee, ei ongelmaa: sanot vain, että ei kiitos, seurustelen. Ei vakava asia.

Ajattelet jo ongelmaa mitä ei vielä edes ole. Vastaat vain, että mihin menet ystävälliseen sävyyn jne.

Vierailija
4/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet jo ongelmaa mitä ei vielä edes ole. Vastaat vain, että mihin menet ystävälliseen sävyyn jne.

yritinkin vastata jotain ympäripyöreää uudesta työstäni mutta jotenkin hämäännyin ja ahdistuin tuosta ulkonäon kehumisesta. Voinko jättää sen kokonaan huomiotta?

Vierailija
5/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois aika hölmöä alkaa pakkeja antamaan, kun toinen vaan sanoo jotain kivaa ulkomuodosta..

Vierailija
6/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritinkin vastata jotain ympäripyöreää uudesta työstäni mutta jotenkin hämäännyin ja ahdistuin tuosta ulkonäon kehumisesta. Voinko jättää sen kokonaan huomiotta?

Vierailija
7/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois aika hölmöä alkaa pakkeja antamaan, kun toinen vaan sanoo jotain kivaa ulkomuodosta..

no kuinka monta kertaa suomalainen mies kehuu ulkonäköä, jos ei ole jollakin asteella kiinnostunut? Omalle kohdalleni ei ole kyllä yhtäkään sellaista sattunut. Kaikki kehujat ovat sitten ennemmin tai myöhemmin ottaneet tämän kahvit/treffit/yms kortin esille.

sillä minä sitä nyt panikoinkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme