Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki vinkit kehiin! Kuinka poistatte säärikarvanne?

Vierailija
30.11.2005 |

Mulla (ja varmaan monella muullakin...) on ikuista taistelua noiden säärikarvojen kanssa...

Kertokaapa mikä on se teidän mielestänne kaikkein paras tapa poistaa säärikarvat?

Itse olen harkinnut sellaisen epilaattorin hankkimista, onko huono sijoitus?

Höyläämiset ja Veetit on nopeita, mutta karvat ei pysy poissa kuin sen hetken ja kasvaa kahta kauheampana takasi =(

Entäs vahalla poisto? Mielipiteitä?

Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat pysyy poissa n. 3-4 viikkoa.

Vierailija
2/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumavahaa harkitsen. Kylmävahalla mun karvani eivät yksinkertaisesti lähde minnekään. Epilaattori pelottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ajellut niitä.

mutta mulla onkin niin vaaleat ja lyhyet ja ohuet karvat ettei niitä edes huomaa !!

Vierailija
4/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ekana jaksaa kasvattaa kunnolla, niin pysyy 4 viikkoa kokonaan, sitten tulee muutama yksittäinen karva, jonka ojan taas. Eka kerta sattuu, kunnon rasvaus monta kertaa päivässä sen jälkeen auttaa minulla (hyvin atooppinen iho). Yksi parhaimpia sijoituksia minulla! Suosittelen. Noin 6 vuotta vanha Silk epil kyseessä.

Vierailija
5/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärien ja kainaloiden lisäksi siistitään bikinirajat. Minä en jaksanut sitä ainaista höyläilyä ja sänkeä, josta minulle tuli kutinaa ja näppyjä. Olen käynyt kosmetologilla säännöllisesti reilun vuoden, enkä meinaa siitä ilosta luopua :)

Vierailija
6/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jyrryyttää että edes irtoovat karvat ja ei tosiaan pysy poissa kolmea päivää pidempään. veetilläkin pysyy kauemmin.

Vierailija
7/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvastihan sitä saa olla tekemässä. Kuumavaha on aika hyvä, mutta sotkuista ja vie aikaa, joka tuntuu olevan aika lailla kortilla... Hyvä höylä vaan, niin nopsaanhan sillä ottaa.