Mä taisin löytää täydellisen miehen.
-osaa laittaa hyvää ruokaa
-hyvän näköinen
-hyvässä työpaikassa, suht' varakas
-osaa korjata mun auton (oikeasti, on "harrastetyössään" automekaanikko)
-osaa leipoa, nuorena työskennellyt lähisukulaisen konditoriassa. Osaa jopa leipoa konditoriatasoisen täytekakun.
-ymmärtää tietotekniikkaa, osaa auttaa mun tietokone- ja älypuhelinongelmissa
-hyvä sängyssä
-hauska
Siis oikeasti. Tämä ei voi olla totta.
Kommentit (25)
toki tiedät, ettei täydellistä ihmistä ole mukana, ajan kanssa niitä vähemmän hyviäkin puolia aina löytyy. Mutta hyvä niin, koska eihän meistä kukaan itsekään ole täydellinen, olisi rasittavaa jos puoliso olisi sellainen. Mahdollisille tuleville lapsillekin olisi ikävää, jos vanhemmat olisi täydellisiä, miten lapsi uskaltaisi epäonnistua. Mutta siis kuulostaa ihanalta mieheltä, ei ne pienet epätäydellisyydetkään niin haittaa, kun hyviä puolia on noin paljon :)
Minusta se vaan on sexyä, että mies osaa vaihtaa mun autoon uudet jarrupalat ja seuraavana päivänä leipoo mulle kakun, joka näyttää konditoriasta ostetulta.
Mun mielestä kiiltokuvapojat on niitä, jotka näyttävät hyvältä, mutta eivät osaa tehdä mitään.
t. ap
Ap vaikuttaa aika yksinkertaiselta. Mutta sellaisethan on miesten mieleen. =)
Tai no, okei, ei se leivo, eikä ruokakaan oo kaksista. Mut kaikkea muuta hyädyllistä osaa ja tekee ja lisäksi on ollu uskollinen, rakastava, tukena vaikeassa sairaudessani jne. Koko ekan vuoden odotin niitä kuuluisia luurankoja, mut ei oo näkyny. Siis täydellisiäkin miehiä on olemassa, ollaan onnellisia ja yritetään pitää kii =)
mäkin löysin "oma" kullan. noin 30 v auto intoilija. kalju ja komee kaikinpuolin, sit sain tietää että hänellä on perhe /= rähmä!
Minusta se vaan on sexyä, että mies osaa vaihtaa mun autoon uudet jarrupalat ja seuraavana päivänä leipoo mulle kakun, joka näyttää konditoriasta ostetulta. Mun mielestä kiiltokuvapojat on niitä, jotka näyttävät hyvältä, mutta eivät osaa tehdä mitään. t. ap
Ap vaikuttaa aika yksinkertaiselta. Mutta sellaisethan on miesten mieleen. =)
Ehkö olen yksinkertainen, kun ihailen erilaisia taitoja, joita ihmiset ovat elämänsä aikana hankkineet. Musta se vaan kertoo myös jotain ihmisestä, että on jaksanut opetella tekemään asioita tosi hyvin. Mutta tietysti on tärkeintä, että yrittää.
ap
-hyvän näköinen
-osaa leipoa, nuorena työskennellyt lähisukulaisen konditoriassa. Osaa jopa leipoa konditoriatasoisen täytekakun.
-hyvä sängyssä
-hauskaSiis oikeasti. Tämä ei voi olla totta.
Sillä sitten täydellisiä miehiä on kaksi,koska mulla on toinen niistä,jep,ja lapsiakin on monta,joten täydellisiä miehiä tulee vielä olemaan lisää.
mäkin löysin "oma" kullan. noin 30 v auto intoilija. kalju ja komee kaikinpuolin, sit sain tietää että hänellä on perhe /= rähmä!
sä säätäny mitää?
sä säätäny mitää?
en mä lähde rikkomaan toisten perhettä. kaukaa tyydyn ihailemaan ja tyydy jatkossakin.
-hyvän näköinen
-hyvä sängyssä
-hauskaSiis oikeasti. Tämä ei voi olla totta.
Tosimies ei kakkuja leivo.
Eli ap, sä näet totuuden vasta sitten, kun mahdollinen yhteinen tuleva lapsenne oksentaa yöllä kuumeisena hänen niskaansa, ja valvotun yön jälkeen tosimiehen pitää miettiä, kuka menee töihin, kuka hoitaa kotihommat jne.
Tai sitten kun itse olet väsynyt ja saat pari lisäkiloa etkä jaksa nauraa hänen jutuilleen. Siinä se tosimies mitataan. Kuka vaan jaksaa olla suhteen alussa aurinkoinen ja näpsäkkä asiassa kuin asiassa :)
Onnea seurusteluun!
oot vienyt mun miehen
Mutta hyvä kuulla, että multilahjakkuuksia on enemmänkin.
t. ap
varattu tai siitä paljastuu jokin "vika" jonka vuoksi on vapailla markkinoilla.
Luotettava, uskollinen, empaattinen, ystävällinen, sosiaalinen, rakastava, hellä, jne.
varattu tai siitä paljastuu jokin "vika" jonka vuoksi on vapailla markkinoilla.
Nyt ollaan ap:n puolesta onnellisia =)...
Odotan itse jotain tollasta, rima varmaan vähän matalammalla, mut onneksi olkoon!
kotona:) Ei ehkä karamellin korea mutta miehekkään tyylikäs. Muut kylä täsmää ja enemmänkin...
Luotettava, uskollinen, empaattinen, ystävällinen, sosiaalinen, rakastava, hellä, jne.
Luotettavuudesta ja uskollisuudesta ei voi tietysti lyhyen tuttavuuden perusteella antaa vielä täyttä arviota, mutta sellaiselta hän vaikuttaa. Enkä olisi hänen kanssaan edes suhteeseen ryhtynyt, jos ei olisi ollut ystävällinen, sosiaalinen, empaattinen, rakastava ja hellä.
t. ap
..ettei niitä lapsia enää tule. Molemmilla on jo lapset aikoinaan tehty. Enkä varmaan hirveästi liho, kun en ole tähän päivään mennessä lihonut. Mutta totta se on, että ihmisen oikea luonne paljastuu vasta vuosien kuluessa. Siksipä etenemme hyvin hitaasti :-)
t. ap