Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taistelua 14 kk kanssa ruuan kanssa

11.06.2008 |

Meillä neiti on kohta 14kk ja ruokailuun tarvittaisiin nyt vinkkejä. Ennen niin nätisti ja hyvin syönyt on muuttunut ruuan pois sylkeväksi ja riuhtovaksi epeliksi. Hän ei siis vielä syö itse, vaan minä syötän tai ainakin yritän. Hänelle annetaan oma lusikka käteen, mutta se lentää nopeasti kaaressa lattialle.

Ruokailu saattaa mennä parin ensimmäisen lusikallisen verran putkeen, mutta sitten alkaa show. En oikein mielellään ottaisi leluja ruokapöytään mukaan, mutta tuntuu, että se on välillä ainoa konsti saada neidin huomio kiinnitettyä johonkin muuhun ja sillä välin saada hänet myös syömään.

Onko tämä taas joki uusi vaihe, vai miten muilla? Suorastaan hirvittää milaiseksi homma sitten muuttuu, kun hän alkaa itse syömään. Ruoka todennäköisesti kipataan suoraan lattialle..

Entä miten olette tehneet, jos ruoka, etenkin joku uusi maku ei uppoa ensinkään. Annatteko sitten jotain muuta vai yritätte myöhemmin uudelleen? Kotiruuat tökkivät aika pahasti..

Meillä syödään vielä jonkin verran purkkiruokia. Ensiksikin olen huono keksimään ruokia, jotka sopisivat myös vauvalle, sekä siksi, että ruoka pitää olla aika mössöä mennäkseen alas, koska poskihampaita ei vielä ole.

Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla