Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti minulle? Viihtyisin asiakaspalvelussa, mutta jokin minussa saa ihmiset ärsyyntymään

Vierailija
09.10.2012 |

Olen nykyään aika erakko, juuri siksi että minulla taitaa olla sosiaalisissa taidoissa puutteita. Osaan käytöstavat, etiketin suunnilleen, teitittely ym. kohteliaisuudet tulevat luonnostaan, en ota itseeni asiakkaan pahaa päivää jne. MUTTA: hyvin moni ärsyyntyy minusta, oli kyse sitten siitä asiakkaasta tai vaikkapa työkaverista.

Onko olemassa työtä, jota voi tehdä suht itsekseen mutta se edes sivuaisi asiakaspalvelua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin siihen asti pärjänneeni hyvin (ja pärjäsinkin, osasin hommani erinomaisesti mutta..). Esimieheni oli ainoa, joka piti minusta ja antoi vain positiivista palautetta, mutta hänen jäätyään eläkkeelle, työsopimustani ei enää jatkettu uuden pomon toimesta...

Pohdin siksi tässä nyt että mitä tekisin.

Vierailija
2/5 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea uskoa, että voisit olla kaikkien mielestä ärsyttävä. Ehkä ihmiset on kaikonneet ihan muista syistä ja luulet vaan sen johtuvan sinusta? Opettelemalla niitä sosiaalisia taitoja oppii, jos haluaa oppia. Uskoisin asiakaspalvelutyössä pärjäävän sillä, että on peruskohtelias ja hymyilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea uskoa, että voisit olla kaikkien mielestä ärsyttävä. Ehkä ihmiset on kaikonneet ihan muista syistä ja luulet vaan sen johtuvan sinusta? Opettelemalla niitä sosiaalisia taitoja oppii, jos haluaa oppia. Uskoisin asiakaspalvelutyössä pärjäävän sillä, että on peruskohtelias ja hymyilee.

joka minulle tulee mieleen, joka noin laajasti ärsyttää, on tarve olla aina oikeassa ja todistaa se. Siis jos olet työpaikan besserwisser, niin sellainen ärsyttää aika laajalti, mutta sellaiseta voi päästä eroon.

Vierailija
4/5 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyhmä tai hidas asiakaspalvelussa niin se ärsyttää kiireistä ihmistä. Kuitenkaan ei saa hosottaa, mutta asiat on hoiduttava ripeästi näyttämättä siltä että on tulipalokiire. Jos aspa ei kuule tai sille pitää alkaa selittelemään tarkemmin niin vaihdan paikkaa. Liian pitkät liirumilaarumivastaukset ärsyttää myös. Vastataan siihen mitä kysyttiin eikä jaaritella.

Vierailija
5/5 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nuoremmat aspat ärsyttää joskus vanhempia asiakkaita. Itse on vaan aspana huomannut, että kun ikää ja kokemusta tulee lisää, on helpompi olla mukava ja ymmärtäväinen aspa, koska elämänkokemuksella ymmärtää ihmisiä paremmin. En minäkään ole mikään luojan lahja asiakaspalvelutyölle.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi