Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia joulukortteja aiotte tänä vuonna lähettää?

Vierailija
09.10.2012 |

Olen vuosien mittaan kokeillut melkeinpä kaikki variantit. Korvannut kortit kirjeillä, lähettänyt "uutislehtiä" perheen vuodesta, laittanut valokuvakortteja, askarrellut-paskarrellut lasten kanssa tai itse, jättänyt kokonaan lähettämättä, ostanut valmiskortteja...

Parina viime vuonna on laiskottanut niin, että olen ostanut valmiskortteja Unicefilta. Jaa ei, nyt muistan väärin: viime vuonna tein itse.

Nyt juuri panin korttitilauksen Unicefille, kortit on kivoja ja menee rahnat hyvään tarkoitukseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä SPR:n tms. "postimaksu maksettu" -kortteja. Muille e-kortteja.

Vierailija
2/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan vielä päättänyt millaiset tänä vuonna.

Jokin kenties luminen maisema tms.

Joka vuosi askartelen kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereille soitan tai panen tekstarilla toivotukset.

Vierailija
4/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa viime kesänä ulkomaanmatkalla pienessä kännissä kuvan, jossa olemme rannalla seuraavanlaisissa vaatteissa: Molemmilla tonttulakit, minulla punavalkoiset pienenpienet biksut ja miehellä pelkkä punainen sukka vehkeensä suojana.

Tästä lähtee tänä vuonna joulukortti totisille sukulaisille! =)

Naurattaa jo niiden ilmeet etukäteen!

Vierailija
5/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis askarrella jotain lasten kans, saa nähdä miten onnistuu. Muuten taidan minäkin ostaa unisefin tms. kortit.

Vierailija
6/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan askarreltu itse, mutta hyviä uusia ideoita otetaan vastaan.

Vierailija
7/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksipuoleinen A4, jonka tulostin valokuvapaperille. Panin siihen taitto-ohjelmalla kuvia lapsista vuoden mittaan ja samalla lyhyesti kuulumisia vuoden ajalta. Siitä tuli aika kiva, mutta aika kallishan se oli (valokuvapaperi oli ainakin siihen aikaan tyyristä) ja työläs.

ap

Vierailija
8/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti ideasta.

Mä tein viime vuonna sellasia kortteja, että lapsen kanssa askarreltiin "painolevy" semmosesta solumuovista (se on sitä pehmeää askartelumuovia, joka on värikkäinä, millin paksuisina pehmeinä levyinä). Siihen voi piirtää vaikka tylsällä lyijykynällä tai tikulla, grafiikan tapaan. Sitten töpötellään sudilla akryyliväriä tms. päälle ja painetaan telalla kuva korttipohjaan. Tuli aika jänniä kuvia, värejä kandee vähän sekotellakin

Vierailija
9/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen teki tuollaisia grafiikkajuttuja kuvataidekoulussa ja piti mennä heti ostamaan tela Sinelistä ;-)

Hauskaa hommaa.

ap