Taitaa olla ensiavussa hiljainen yö
Maanantai ja tiistain välinen yö ei tapahdu mitään mutta palkka juoksee?
Kommentit (10)
Koska sydäninfarktit, aivoverenkiertohäiriöt, sekavuuskohtaukset ja akuutit kiputilat valitsevat tarkasti minä viikonpäivinä iskevät. Puhumattakaan siitä, että kyllä kunnon ammattilaiset vetää viinaa ja aineita sekä tappelee ihan minä iltana hyvänsä.
Infarktit ei tule öisin vaan aina yleensä aamulla kun juuri noustu.
Kyllä meidän kaupungissa vaan ensiapu on melkein aina täynnä.
Infarkteja sattuu eniten maanantaisin. .
Luultavasti nukutaan tossa klo 02 jälkeen sinne klo 6.30 saakka... Lauantaiyönä sit voidaankin ihan oikeasti tehdä töitä, kun se palkkakin on 240%.
ap onneksi soittaa sinne sairaalan pomoille että pistävät ensiavun kiinni aina yöajalle, kun ei infarkteja silloin tule. Säästetään.
Pannaan kuule maanataiöiksi ensiapuun sulku! Mitä ne siellä turhia rahan edestä laiskottelee!
Ensiavun tytöt täällä. Päätettiin juuri laittaa lafka kiinni ja lähteä kotiin.
Pannaan kuule maanataiöiksi ensiapuun sulku! Mitä ne siellä turhia rahan edestä laiskottelee!
Tarkoitin että ihan joka yö kiinni vaan. säästöä tulee.
Ensiavun tytöt täällä. Päätettiin juuri laittaa lafka kiinni ja lähteä kotiin.
Menkää kotiinne nukkumaan, ja ottakaa pari osastojen hoitajaa mukaanne. Ei ne potilaat siellä osastollakaan sydäriä voi yöllä saada.
Koska sydäninfarktit, aivoverenkiertohäiriöt, sekavuuskohtaukset ja akuutit kiputilat valitsevat tarkasti minä viikonpäivinä iskevät. Puhumattakaan siitä, että kyllä kunnon ammattilaiset vetää viinaa ja aineita sekä tappelee ihan minä iltana hyvänsä.