AGNES TYÖSKENNELLYT SEKSIRAVINTOLASSA
Kommentit (56)
Just semmonen mies joka ostaa itselleen vaimon jostain surkeista oloista.
Vierailija:
AGNES ON LAHJAKA.
MÄ ÄÄNESTÄN AGNESIA.
alka ymmärrä minu vaikea elämäa väärin. minä olla kuin demi moore, minä elatta minu mummo, eikun poika, suloinen poika siela seksitalossa. mina vain myyda limu. sitten tuli minu oma bruce willis ja minä lähdi mukaan. nyt minä suuri tähti, laitta kohta iso tissi kuten demi ja muutta amerika.
Muistelkaa millaista elämää viettivät esim Mozart tai Edith Piaf. Pirtäisikö nekin äänestää ulos ja valita tilalle joku moitteetonta elämää viettänyt keskinkertaisuus?
Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Jos itse kaiken pilaa, on turha olla pettynyt. Sitä saa mitä tilaa, täysin määrin kukkupäin, hei usko pois mun ystäväin, niin on juttu näin!
Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää!
Vierailija:
Siis miten te olette noin ilkeitä!!!!
Miettikää nyt vähän kirjoituksianne!!!!
Enpä haluais suomen nuorille idoliksi teinimammaa, joka jätti lapsensa ja häippäsi mitään puhumatta.
Vierailija:
Muistelkaa millaista elämää viettivät esim Mozart tai Edith Piaf. Pirtäisikö nekin äänestää ulos ja valita tilalle joku moitteetonta elämää viettänyt keskinkertaisuus?
Vierailija:
täysin määrin kukkupäin
Vierailija:
Mikä ihme on kukkupää?
-31-
Ei taitais kantti kestää?Ottaa vaan päähän kun täällä ei muuta aihetta enään ole kuin AGNES!!!
Vierailija:
Lastenne idoli Hanna Pakarinen taas pongasi ukkomiehen. Ajatella, se voisi olla teidän ukko, joten ei ole puhtaat jauhot hannallakaan. Antti Tuisku on Gay, joten entäs hän!
Agnes