Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynnet lähi-/ sairaanhoitajalla?

Vierailija
08.10.2012 |

saako lähihoitajilla ja sairaanhoitajilla olla rakennekynnet? Olen alaa toivon mukaan lähdössä opiskelemaan piakkoin ja kynnet myös hankinnassa, ei kovin pitkät toki.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tässä ketjussa mieleen että lähihoitajat työskentelevät monissa eri paikoissa, si ainoastaan sairaalassa!

Vierailija
22/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla missään työssä. Ei sairaalassa, ei vanhainkodissa, ei missään hoitolaitoksissa, ei päiväkodeissa.... minkäänlaisessa hoitotyössä ei saa olla kynsilakkaa eikä rakennekynsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei saa pitää rakennekynsiä.

Itsellä on sellainen paha tapa että pureskelen kynsiä, siis oikeita kynsiä, kynnet on epäsiistit ja jatkuvasti sormet suussa, eli tosi epähygienistä, mutta tavasta todella vaikea päästä eroon.

Rakennekynsiä ei tule pureskeltua, joten se olisi minulle ehdottomasti hygienisempi vaihtoehto.

Vierailija
24/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarviketehtaissa on paljon tiukemmat hygieniasäännöt ja käytännöt kuin sairaalassa, mutta teollisuudessa ollaankin tekemisissä rahan kanssa, eikä pelkästään ihmishenkien. Ihminenhän ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
25/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein selität? Juurihan tässä on yli 10 viestiä selitetty, kuinka hoitotyössä on tärkeä pitää hygieniasta kiinni. Huhuu?

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:46"]

Elintarviketehtaissa on paljon tiukemmat hygieniasäännöt ja käytännöt kuin sairaalassa, mutta teollisuudessa ollaankin tekemisissä rahan kanssa, eikä pelkästään ihmishenkien. Ihminenhän ei ole minkään arvoinen.

[/quote]

Vierailija
26/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla, hoitoalalla pitää olla täysin harmaa hissukka, sekä myöskin hajuton ja mauton taviksen näköinen tallukka. Bakteerikammoisille sopiva ala.

Vierailija
27/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:43"]

Ei saa olla missään työssä. Ei sairaalassa, ei vanhainkodissa, ei missään hoitolaitoksissa, ei päiväkodeissa.... minkäänlaisessa hoitotyössä ei saa olla kynsilakkaa eikä rakennekynsiä.

[/quote]

Höpö höpö, paskaa puhut.  Olen ollut lähihoitaja kohta 18 vuotta ja sellaisessa työssä, jossa voi olla vaikka rakennekynnet.  Mulla ei ole, mutta omat on pitkät ja lakatut.

Vierailija
28/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:41"]

[/quote]

Höpö höpö, paskaa puhut.  Olen ollut lähihoitaja kohta 18 vuotta ja sellaisessa työssä, jossa voi olla vaikka rakennekynnet.  Mulla ei ole, mutta omat on pitkät ja lakatut.

[/quote]

Et taida olla hoitotyössä.

Vierailija
29/32 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:41"]

[/quote]

[/quote]

Et taida olla hoitotyössä.

30/32 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja. Riippuu aivan paikasta! Esim. Sairaalassa on tiukat säännöt ja ymmärrettävää. Työskentelen kehitysvammaisten asumisyksikössä, heidän kotonaan. Minulla on pitkät omat kynnet missä on geelilakkaus. Suurimmalla osalla on kynsilakkaa, pitkät kynnet jne. Työkaverilla rakennekynnet.Esimiehellä on rakennekynnet joka osallistuu myös työhön.Oma työni on enemmänkin ohjaustyötä kuin hoitotyötä. Omat vaatteet päällä olemme. Meikkaan joka päivä, hillitysti toki ja käytän koruja ja sormuksia. En ikinä haluaisi olla paikassa töissä missä on tiukat säännöt tömmöisistä ! Joten riippuu aivan paikasta! Hiukset ovat kiinni itsellä mutta ei sekään pakollista ole. Mulla pitkät hiukset niin koen itselleni helpommaksi ja siistimmän näköinen minusta.

Vierailija
31/32 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä keskustelu oli miltä vuodelta????

JÄTTÄKÄÄ NYT VIT** jo niiden ikivanhojen juttujen kaivelu.

Ja vaihda sinä 4057 työpaikkaa, seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
32/32 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haista sinä pitkä paska!!!