Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähestymiskiellosta.

Vierailija
08.10.2012 |

Tarvitsen apuanne.

Olen sietämättömässä tilanteessa mielisairaan exäni kanssa. Avioliittomme kariutui, kun selvisi, että mies oli pitänyt kuukausien ajan toista naista. Naisia on varmasti ollut enemmänkin, todistettavasti ainakin 2 muutakin.Tämän lisäksi hän pahoinpiteli minua vuosien ajan. Yhdessä olimme 7 vuotta, josta naimisissa 6. Nyt tuli vaan mitta täyteen.

Tein rikosilmoituksen, kun exä kävi päälleni eron jälkeen. Pahoinpitelyn lisäksi hän murtautui sähköposteihini, facebookiini ja oikeastaan kaikkeen mahdolliseen jolla saattoi tehdä minulle vahinkoa.

Olemme muuttaneet erillemme heti kun päätin jättää miehen. Meillä on yksi lapsi, joka on pääasiallisesti minulla, mutta jota miehen PITÄISI tavata joka toinen viikonloppu (käytännössä joko kieltäytyy tapaamisista/ vie lapsen äidilleen).

Mies sai selville että minä olen tavannut pari kertaa erästä miestä tässä eron jälkeen. (Ihminen jota luulin ystäväkseni välitti yksityiset keskustelumme exälleni, tällä naisella on ilm. myös ollut suhde exääni, tai ainakin nyt on). exä sai tietää että olen harrastanut seksiä EROMME JÄLKEEN tämän miehen kanssa.

Tästähän helvetti repesi. On alkanut viikkojen piina, jonka aikana mies ahdistelee tätä miestä, minua, ystäviäni. Saan kymmeniä s-posteja/ tekstiviestejä joissa mies kertoo että olen huora, lihava, ruma.. Kaikkea mahdollista mitä vaan voi hirveyksiä sanoa. Hän levittää ihmisille tietoa että minulla on sukupuolitauteja, ja itseasassa eromme johtui siitä että MINÄ olen petttänyt häntä jo liittomme aikana tämän miehen kanssa (asia joka ei pidä paikkaansa, todellakaan) ja hän itseasaissa onkin uhri.

Ja jottei tässä olisi kaikki, mies on päättänyt uskoa että minulla on suhde myös toimitusjohtajamme kanssa -on ottanut/ ottamassa yhteyttä toimariin ja kertomassa kuinka huora olen. En tiedä siis onko tämän jo tehnyt.

Onko minulla perusteita hankkia lähestymiskielto? Riittääkö poliisille tieto ja rikosilmoitus jo tapahtuneista väkivallanteoista (joista 1 lääkärilausunnolla) ja nämä herjaavat viestit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riittää.

Vierailija
2/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että riittää.

Tee ainakin ihmeessä poliisille ilmoitus ja säilytä kaikki mahdolliset viestit ym. Nauhoita vaikka puhelujakin, jos mahdollista.

Eiköhän poliisi osaa neuvoa eteenpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samankaltainen tilanne oli meillä, mies sai mut tuhottua henkisesti täysin. Tuo lähestymiskielto on uuvuttava prosessi ja sun täytyy itse jaksaa olla se aktiivinen osapuoli siinä ja asiat venyy ja mies voi rettelöidä mielin määrin ja tehdä koko ajan pientä kiusaa.

Mitä seurauksia sille koituu kiellon rikkomisesta, mahdollisesti sakkoja? Meillä tilanne lopulta ajautui siihen, että jouduin muuttamaan eri paikkakunnalle turvakiellon turvin. Lähestymiskiellon saat helposti tässä tapauksessa ja mies taatusti provosoituu. Mutta tuosta kai on lähdettävä, voihan se olla toimivakin, jotkut miehet tottelevat kieltoa, olen näin ymmärtänyt. Toivotaan parasta.

Vierailija
4/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, kuinka on mahdollista että noin tasapainottomalla miehellä on mahdollisuus tavata lasta. Kiusaa ja piinaa äitiä ja siltikin tapaa lastanne ja silloinko muka käyttäytyy korrektisti, vai sekoittaako lapsenkin mieltä tällä kaikella. Hullulta kuulostaa. Joku raja nyt on vedettävä, ettei lapsen mieli järky enempää!

Vierailija
5/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies saa tavata lastanne?

Vierailija
6/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi miehen tavata lasta!