Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41-vuotiaana toisesta lapsesta haaveilu. kannattaako lähteä yrittämään?

Vierailija
07.10.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain toisen 42-vuotiaana, ei sitten mitään ongelmia iän takia.

Vierailija
2/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkalainen yhdistelmä on muuten 14v ja vauva sitten?

Kellään tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihana neljäs lapsi syntyi vähän ennen kuin täytyin 43v.

Vierailija
4/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toisen lapseni 44-vuotiaana. Esikoinen oli 13,5 -vuotias. Hän ei voisi olla enemmän rakastunut pikkusisarukseensa, tuo teinipojan rotjake. Ei hän vaippoja vaihda, mutta viihdyttää ja huomioi kyllä nyt jo leikki-ikäisen kuopuksen.

Toisaalta olen kyllä kuullut tuttavaperheestä toisenkinlaisesta suhtautumisesta, teini oli tosi vihainen keski-iässä raskautuneelle äidilleen. Jotenkin koki vauvan vaatiman rahan, ajan ja vaivan olevan itseltään pois ilmeisesti.

Alkuraskauden keskenmenojen mahdollisuus on suuresti kasvanut tässä iässä ja minäkin niitä koin. Ehkä on hyvä myös etukäteen miettiä se mahdollisuus, että lapsella onkin jokin kromosomihäiriö jonka todennäköisyys ei tietenkään ole mikään kauhean suuri mutta selvästi suurempi kun saa näin vanhemmalla iällä lapsen. Kestäisikö sen?

Vierailija
5/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapset olivat 14v ja 12v kun vauvamme syntyi. Tykkäävät hullun lailla pikkuruisesta.

Minkalainen yhdistelmä on muuten 14v ja vauva sitten?

Kellään tietoa.

Vierailija
6/6 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoisen 26v ja toisen 29v. Tällä hetkellä olen 42v ja onnellinen 2,5v uhmaikäisen sekä 3kk vauvan äiti. Ikäeroa siis kahdella aikaisemmalla ja nyt junioreilla melko lailla. Vanhemmat sisarukset tykkäävät kovasti pienemmistä! 3v murrosikäiselle pojalle 3kk sisko on erityisen tärkeä ja hänelle voi " luvalla näyttää tunteet ja pitää hyvänä". Yhden keskenmenon koin päättäessämme mieheni kamssa vielä yrittää kolmatta ollessani silloin 38v. Raskautuminen ei siis käynyt hetkessä, mutta onnistui sittenkin ja vielä kahdesti! Onnea matkaan, kannattaa todellakin yrittää! Niin ihanaa aikaa tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi