Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antonio osaa teknisesti tanssia hyvin, mutta jättää kylmäksi.

Vierailija
07.10.2012 |

Viileä, huonolla tavalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se hänen lämpimyytensä, joka hänen puhuessaan välittyy, ei tule tanssissa ollenkaan esiin.

Vierailija
2/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä, huonolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä ei ole minkäänlaista fiilistä. Tuollaisessa teknisessä, mutta viileässä tanssissa ei ole mitään, mikä saisi oman tunnelman kattoon.

Vierailija
4/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt ihan vain kyse siitä, ettette te samaistu ulkomaalaiseen ja teknisesti taitavaan tanssijaan. Teillä pitäisi olla joku ihqu kanki-Kaikkonen siellä vääntämässä, että tykkäisitte. Antonion vahingoksi nämä tosi-TV-jutut eivät oikeasti ole mitään kykykisoja vaan niissä usein voittaa se vähän ressukka, jonka puolella sympatiat ovat.

Vierailija
5/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä ei ole minkäänlaista fiilistä. Tuollaisessa teknisessä, mutta viileässä tanssissa ei ole mitään, mikä saisi oman tunnelman kattoon.

Vierailija
6/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että etelämaalaisen persoona ei välity tanssiin ollenkaan.

Vierailija
7/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon vaan tällanen rasistijuntti, joka ei ymmärrä tanssista mitään, enkä edes itse tiedä, mikä muhun tekee vaikutuksen kun mää vaan katon että neekeri, voi kamala, sehän on melkein neekeri.

ap

Tässä on nyt ihan vain kyse siitä, ettette te samaistu ulkomaalaiseen ja teknisesti taitavaan tanssijaan. Teillä pitäisi olla joku ihqu kanki-Kaikkonen siellä vääntämässä, että tykkäisitte. Antonion vahingoksi nämä tosi-TV-jutut eivät oikeasti ole mitään kykykisoja vaan niissä usein voittaa se vähän ressukka, jonka puolella sympatiat ovat.

Vierailija
8/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että etelämaalaisen persoona ei välity tanssiin ollenkaan.

Mikä ihmeen etelämaalaisen persoona? Käsittääkseni tuo Antonio on aika ujo tyyppi perusluonteeltaan. Te vain vaaditte siltä jotain kauheaa räväkkyyttä, kun mielestänne sellaisia kuuluu etelämaalaisten olla.

Vierailija
9/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt ajattelin ihan vain viattomasti, että tottakai joku suomalainen liinatukka naapurinpoikaköntti tuntuu helpommalta samaistumisen kohteelta samanmoisille. Mutta jos itse sanot, että ajattelet neekeriksi, niin uskottavahan se sitten on. Ikävä kuulla.

Mää oon vaan tällanen rasistijuntti, joka ei ymmärrä tanssista mitään, enkä edes itse tiedä, mikä muhun tekee vaikutuksen kun mää vaan katon että neekeri, voi kamala, sehän on melkein neekeri.

ap

Vierailija
10/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten Antoniosta noista tähtioppilaista tähänastisten esitysten perusteella.