Minua ei ole mikään ärsyttänyt AV:lla niin paljon, kuin takkuharjapervo, joka nostelee ketjuaan
Kommentit (16)
Takkuharjapervo :D en ole kyseistä ketjua onneksi nähnyt, mutta toi sana... :D
Kiitos nyt taas naurattaa, vedin kauheet kilarit äsken kun lapsi oli huolimattomuuttaan hukannut puhelimen enkä tiedä miten menee huomenna kouluun kun siinä oli meidän ainoa tällä hetkellä toimiva herätyskello joka on kotona sillä hetkellä kuin lapsen pitää lähteä kouluun. Tälle sanalle nauraminen rentoutti mua vähän kiitos teille.
Häivy mun ketjustani ja mene onanoimaan siihen omaasi!
Ei, kun se vaan pitää kommentoida :D
siihen ketjuun vastanneilla on paksu- ja pitkähiuksisia tyttäriä, joiden arki on helpottunut niiiiin paljon tämän uuden takkuharjan myötä. BULLSHIT!
siihen ketjuun osallistuneiden on pakko saada tuota harjaa ihan vitun monta kappaletta. Ärsyttää! Kuka haluaa krääsää nurkat täyteen?
varmaan kampailee häpykarvojaankin sillä takkuharjalla päivät pitkät.
En ihmettelisi, jos myynti laskisi takkuharjapervon vaahtoamisen takia. Hän tekee erittäin huonosti työnsä. Mutta sittenhän se saa ne kaikki itselleen!!!!!
En ihmettelisi, jos myynti laskisi takkuharjapervon vaahtoamisen takia. Hän tekee erittäin huonosti työnsä. Mutta sittenhän se saa ne kaikki itselleen!!!!!
Kiitos että mainostatte =)
ei täällä ole mainostettu sitä. Kukaan ei ole maininnut takkupervoharjaa tuotemerkiltä.
Kiitos että mainostatte =)
ei täällä ole mainostettu sitä. Kukaan ei ole maininnut takkupervoharjaa tuotemerkiltä.
Tuntuu olevan hyvä harja varsinkin märälle tukalle, tyttökin tykkää. Ei ihan kokonaan korvaa entistä harjaa, on kömpelö kampauksiin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2193731-oletteko-k…
tärkeästä paitsi. Mikä on takkuharjapervo?
AV:tä se on "mainostamisen" takia poistettu. =D
Ja mua on aika moni asia täällä ärsyttänyt kuitenkin :D