Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä käy ilmi, että Per-Looks-sivusto on vihreiden tekemä?

Vierailija
07.10.2012 |

Kertokaa!

Vai olisko sittenkin niin, että palstapersut haluavat syyttää ja panetella vihreitä?

Ja pöljimmät mammat myös heti uskovat, että vihreät ovat olleet asialla, vaikka se ei missään lue..

Kommentit (33)

Vierailija
2/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka osoittaa, että vihreät ovat tehneet sivun.

Aivan! Ei sellaista lausetta ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vihreät nuoret kannattaa, mutta "Vihreiden ehdokkaana Helsingissä olevan Erkki Perälän mielestä Per-Looks -sivuston ongelmana on se, että pilkka ei kohdistu poliittisiin sisältöihin, vaan ihmisten ulkonäköön."

(btw, tämä vihreä mamma häpeää silmät päästään henkisesti kypsempien vihreiden kavereidensa kanssa)

Vierailija
4/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten surkea medialukutaito joillain on. Se, että jonkun tyypin vihreitä äänestävät fb-kaverit on jakaneet jotain linkkiä, ei kerro sivun tekijöistä mitään.

Luulen, että "varma" tieto sivujen tekijöistä on ihan samasta lähteestä kuin suurin osa persujen muistakin aiheista levittämästä "faktasta" eli ihan omasta päästä revitty.

Vierailija
5/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olet mikään vihreä mamma, vaan enemminkin nettiin väärää tietoa ja sekaannusta harrastuksekseen levittävä hommalainen. Ei mee läpi ;)

että vihreät nuoret kannattaa, mutta "Vihreiden ehdokkaana Helsingissä olevan Erkki Perälän mielestä Per-Looks -sivuston ongelmana on se, että pilkka ei kohdistu poliittisiin sisältöihin, vaan ihmisten ulkonäköön."

(btw, tämä vihreä mamma häpeää silmät päästään henkisesti kypsempien vihreiden kavereidensa kanssa)

Vierailija
6/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokoomuksen ehdokkaan Helsingissä oleva Vesa Hack arvostelee Vihreitä nuoria Per-Looks -sivuston kannattamisesta.

-Sen tiedän, että monet vihreät nuoret hehkuttavat ja jakavat linkkiä netissä, Hack kirjoittaa Puheenvuoro-blogissaan."

Eli suomeksi sanottuna HACKIN MIELESTÄ vihreät nuoret kannattavat sivua (koska jakavat linkkiä).

Eli kannattavat jakamalla sitä fb:ssä = eivät ole sivuston takana.

Miten saat siis sivustoa vihreiden tekemäksi, jos se on vihreiden jakama linkki (ja tämäkin vielä tuon Hackin mielestä, omat fb-kaverini eivät ole jakaneet linkkiä ja heissä varmasti on vihreitä)?

Missä vaiheessa linkin jakamisesta tulee sisällöstä vastuussa olevaksi, kertokaa minulle?

Vierailija
7/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten surkea medialukutaito joillain on. Se, että jonkun tyypin vihreitä äänestävät fb-kaverit on jakaneet jotain linkkiä, ei kerro sivun tekijöistä mitään.

Luulen, että "varma" tieto sivujen tekijöistä on ihan samasta lähteestä kuin suurin osa persujen muistakin aiheista levittämästä "faktasta" eli ihan omasta päästä revitty.

Vierailija
8/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin vihreä/vas.. Vaikka ei olisikaan sivun tekijä, vaan pelkkä jakaja niin silti mielestäni epäkypsää. Kyllä minä mietin jokaisen naaman kohdalla että tuo haluaa parantaa kuntapolitiikkaa kun kerran on ehdollakin.

Muistaakseni Etelä-Pohjanmaalla on joku nuori miespersu, jolla on ihan järkeviä juttuja sekä hyväa lakialoitteita.

Vierailija
9/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin vihreä/vas.. Vaikka ei olisikaan sivun tekijä, vaan pelkkä jakaja niin silti mielestäni epäkypsää. Kyllä minä mietin jokaisen naaman kohdalla että tuo haluaa parantaa kuntapolitiikkaa kun kerran on ehdollakin.

Muistaakseni Etelä-Pohjanmaalla on joku nuori miespersu, jolla on ihan järkeviä juttuja sekä hyväa lakialoitteita.

mielipiteitä tuon pohjalta, esimerkiksi siitä, kuinka paljon merkitystä ulkonäöllä on politiikassa. Kertoohan tuo mielestäni siitäkin, että maalla ei tarvitse olla kovin huolitellun näköinen ollakseen uskottava.

Minulle tuo sivusto ei edusta mollaamista, nuo ihmisethän ovat alun perin valinneet nuo kuvat jonnekin edustamaan itseään. Kertoo paljon ihmisestä, kuinka nuo kuvat näkee.

Vierailija
10/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin saatanan tyhmää porukkaa toista ole ja kun itse ovat yleensä niin tyhmän näköisiä, että on pakko pilkata muita, ettei oma kamaluus erotu. Enitenhän tuossa pilkataan iäkkäitä ihmisiä, pilkka kohdistuu noin miljoonaan yli 50 vuotiaaseen eli todella todella epäonnistunut viritys taas kerran vihreiltä.

Vierailija
11/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenen muun se voisi olla

Et sitten ajatellut, että tuo oma mielipiteesi kertoisi omista ennakkoluuloistasi vihreitä kohtaan..?

Vierailija
12/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ihmisestä, kuinka nuo kuvat näkee.

Siinä missä Hel looks -sivuston kuvat on eräänlaisia muotikuvia, niin tämän persusivuston kuvat selvästikään eivät ole. Ja jo nimensä mukaisestihan tuo sivusto keskittyy nimenomaan ulkonäköön, joten on melkoista saivartelua alkaa väittää mitään sellaista, että "nuohan on edustuskuvia, mitä pahaa siinä on että kokoaa niitä sivustolle".

Siinä missä Hel looks sanoo "katsokaa, kauniita, trendikkäitä, persoonallisia ja uniikkeja kaupunkilaisia", Per looks sanoo jotakin tämän vastaista. Eli eiköhän Per looksin tarkoitus ole tuoda esiin persujen ulkonäkö negatiivisessa valossa. Siis tyyliin "hahhahah katsokaa nyt!".

Mulle tuli paha mieli tuosta sivustosta.

Vierailija
13/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ihmisestä, kuinka nuo kuvat näkee.

Siinä missä Hel looks sanoo "katsokaa, kauniita, trendikkäitä, persoonallisia ja uniikkeja kaupunkilaisia", Per looks sanoo jotakin tämän vastaista. Eli eiköhän Per looksin tarkoitus ole tuoda esiin persujen ulkonäkö negatiivisessa valossa. Siis tyyliin "hahhahah katsokaa nyt!".

Olen itse jo aiemmin ajatellut, että persujen äänestäjät ovat tämän oloista porukkaa, sen vuoksi kuvissa esiintyvien ihmisten habitus ei tullut itselleni shokkina.

Ymmärrän tuon muotikuvasivustusrinnastuksenkin. Silti, kun itse työskentelen ihmisten parissa, katselin uteliaana kuvia, sillä silmällä, että onko vastaani tullut tämän oloisia ihmisiä töissä. Eli minut kuvat tekivät lähinnä uteliaaksi enkä jaksanut välittää mahdollisesta negatiivisesta tarkoitusperästä.

Uskon, että ihmiset ovat myös kriittisiä, kun tällaisia sivustoja ilmaantuu, sen vuoksi en itse keksinyt pahastua aiheesta. Jos pahastuisin itse jokaisesta ilkeämielisyydestä, johon netissä törmää, joutuisi olemaa pahalla mielellä melkein koko ajan. On medialukutaitoa ymmärtää pahat aikomukset ja olla piittaamatta jokaisesta pahantahtoisesta linkistä.

t: se aiempi

Vierailija
14/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minut kuvat tekivät lähinnä uteliaaksi enkä jaksanut välittää mahdollisesta negatiivisesta tarkoitusperästä.

Ei kai se, että sinä et jaksanut tarkoita etteivätkö muut jaksaisi.

Uskon, että ihmiset ovat myös kriittisiä, kun tällaisia sivustoja ilmaantuu, sen vuoksi en itse keksinyt pahastua aiheesta.

En ymmärrä oikein tätäkään. Tarkoitatko siis, että kun ihmiset muutenkin aina kritisoivat kaikkea niin et tullut ajatelleeksi että tuossa olisi oikeasti kritisoitavaa?

On medialukutaitoa ymmärtää pahat aikomukset ja olla piittaamatta jokaisesta pahantahtoisesta linkistä.

Enkä oikein saa tästäkään ajatuksesta kiinni. Millä lailla toisaalta on medialukutaitoa ymmärtää pahat aikomukset mutta toisaalta olla piittaamatta niistä? Ja itsekään et kai ymmärtänyt kun sanoit ettet keksinyt pahastua aiheesta?

Mun mielestä keskeisin pointti tuossa on se, että tuo Per looks on ikään kuin parodia Hel looksista. Mun mielestä ihmisten ulkonäön pilkkaaminen on kiusaamista eikä mulla ole intressiä ruveta niin medialukutaitoiseksi, että sokaistuisin sellaiselle. Vaikka olisivatkin edustuskuvia, niin viittaus trenditietoisiin kaupunkilaisnuoriin kertoo selvästi siitä, mitä tuolla Per looksilla haetaan.

Vierailija
15/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole täällä kertomassa, pitäisikö muiden hermostua tuosta. Kerroin vain, miksi en itse hermostunut.

Vierailija
16/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole täällä kertomassa, pitäisikö muiden hermostua tuosta. Kerroin vain, miksi en itse hermostunut.

Ihmetytti vaan viittauksesi tuohon medialukutaitoon. Ikään kuin sinun suhtautumisesi olisi ollut jotenkin medialukutaitoisempaa. Se meni vähän ohi.

Vierailija
17/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis viittaa ap-kirjoittajaan vaan niihin, jotka eivät tajua, mistä kyse.

se sivu on jonkun jyväskyläläisen nörttityperyksen, juha-niminen, tekemä. ei mitään tekoa vihreiden kanssa.

Vierailija
18/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.facebook.com/roskis

jkl:stä taisi olla se kaveri, joka on tämän tekijän kaveri ja kertoi tästä ylpeänä.

Kokoomuksen Vesa Hack nyt näppärästi vain vääristelee asiaa ja yrittää heittää lokaa Vihreiden päälle tästä tuolla blogissaan. Hyi hyi Hackia ja hyi hyi Per-Looksia, loanheittoa molemmat!

Vierailija
19/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista näyttää tuollaisilta, miinus tietenkin plastiikkabimbot ja syntymäkauniit (joita on todella vähän).

Ei ne vihreät tai kommarit sen kummemmilta näytä..

Vierailija
20/33 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista näyttää tuollaisilta, miinus tietenkin plastiikkabimbot ja syntymäkauniit (joita on todella vähän).

Ei ne vihreät tai kommarit sen kummemmilta näytä..

Viittaus Hel looks -sivustoon, jonka kuvat ovat eräänlaisia muotikuvia, kertoo kaiken oleellisen. On siis eri asia, että onko ne kuvat jossakin ehdokkaiden sivustolla vai onko ne koottu tarkoitushakuisesti vitsiversioksi Hel looks -sivustosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi