Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sports Tracker - miten sitä käytetään?

Vierailija
07.10.2012 |

Latasin puhelimeen tuon Sports Trackerin kun sitä niin kovasti kehutaan. Olen kohta lähdössä päiväkävelylle ja ajattelin kokeilla sitä. Mutta miten se toimii?

Pitääkö ohjelmaan jotenkin kirjautua vai toimiiko se kirjautumatta?

Klikkaan kohtaa 'aloita harjoitus', sitten lajiksi 'kävely'. Pitääkö gps-paikannus olla päällä?

Toimiiko homma siis vain niin, että otan puhelimen taskuun ja ohjelma hoitaa homman? Kannattaako ikä ja paino syöttää?

Joo, tiedän olevani vähän avuton :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita GPS päälle ja paina aloita harjoitus.

Puhelimen toimii ohuessa taskussakin.

Voihan sinne laittaa mitä ohjelma kysyy.

Vierailija
2/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa puhelimessani samsung galaxy s 2 on mahdollisuus

yhdistää langattomasti sykevyö, seuraat vaan ohjeita.

Nopeudet tulee GPS:n kautta, sykevyö antaa sitten kalorit

Ei kun ulos kokeilemaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset....

Vierailija
4/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa puhelimessani samsung galaxy s 2 on mahdollisuus yhdistää langattomasti sykevyö, seuraat vaan ohjeita. Nopeudet tulee GPS:n kautta, sykevyö antaa sitten kalorit. Ei kun ulos kokeilemaan;)

Mistä tuollaisen sykevyön saa? Mulla sama puhelin ja toistaiseksi oon vaan käyttänyt sitä niin, että otan puhelimen taskuun/kesällä käsivarsikoteloon kun lähden lenkille.

Vierailija
5/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sports Tracker. Miten sen tehdyn lenkin saisi siirrettyä langattomasti tietokoneelle? Nyt olen kirjoittanut harjoitteluni ylös tietokoneelle.

Vierailija
6/9 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SportsTrackerissa on aiemmin ollut hienosti Suomen maastokartta. Nyt toimii vain huono Google-kartta. SportsTrackerin omistaa Amer ja heillä ilmeisesti nyt Suunto-brändin alla. Asiakaspalvelua ei kuitenkaan ole olemassa, tai Amerissa ei ainakaan ole havaintoa. SportsTrackerin apsin tuki ohjaa vain Face, twitter jne tileille asiakaspalveluna ja siellä poistavat heti kysymykset, eivätkä vastaa. Onko olemassa muita vastaavia kuntoapseja?

Vierailija
7/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin Androidin. Sen jälkeen Sport racker ei mittaa matkaa eikä aikaa. Missä päivitykset?

Vierailija
8/9 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan Suomen kielen Sport Tracker ohjelmaan?

Vierailija
9/9 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan toimi iphone 7 kanssa. Ilmoittaa resurssipulasta melkein heti lenkille lähdön jälkeen. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi