Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla lemmikki ja allergisia lapsia hoi!

Vierailija
06.10.2012 |

Meillä on 2,5v ja 2kk lapset ja myös 2v ranskanbulldoggi.

Nyt 2,5v lapsi sai yllättäen koiran nuolaisusta allergisen reaktion. Ennen ei mitään mutta nyt jo 2kertaa tällä viikolla käynyt näin :( Reaktio on punaisia läiskiä pitkin poikin ja nuolaisu kohtaan punaisen läiskän lisäksi nokkosihottuma. Reaktio on ohi pesun jälkeen noin 15minuutissa. Ei ainakaan viellä hengenahdistusta. Viellä ei ole tarvinnut antaa allergialääkettä reaktioon mutta selvästi kutittaa lasta kamalasti mutta menee niin nopeasti ohi itsekseen.

Miten te muut joilla allergioita ja lemmikkejä. Siedättyykö lapsi? Pitääkö syödä kokoajan allergia lääkettä jos elää samassa taloudessa? Täytyykö koirasta nyt luopua? En missään nimessä haluaisi mutta en kyllä halua uhata lapseni henkeäkään :(

Omalääkärillekkin saatiin aika vasta 29.10 ja siitä jos lähete allergia testeihin niin menee monta kuukautta :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että auttaako siedätys nopeasti. Ellei niin totta kai koira saisi lähteä. Missään nimessä en koiran takia laittaisi lastani millekään jatkuvalle lääkitykselle...itse olen lapsensa sairastunut pahaan astmaan kun tuli ensin allergiaoireet ja meillä oli koira. Sen verran monesti oli hengen lähtö lähellä pahan astmakohtauksen kourissa etten alkaisi oman lapsen terveyttä riskeeraamaan. Astmahan nääs voi kehittyä siitä allergiasta...

Vierailija
2/2 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan allergialääkärin kanssa puhumatta.

Itselleni tulee samanlaisia oireita omasta koirastani, joista ei sinänsä ole mitään haittaa. En pelkää henkeni enkä terveyteni puolesta, mutta toisaalta olenkin aikuinen ja itse valintani tehnyt.

Kannattaa keskustella allergioihin ja astmaan erikoistuneen lääkärin kanssa. Ja eri lääkäreiltä voi saada erilaisia mielipiteitä, joista sitten joutuu itse valitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme