Teimme tarjouksen asunnosta, jossa huomenna vielä esittely
Myyjät eivät ole vielä vastanneet hyväksyvätkö tarjouksemme. Voimmeko mennä tuonne esittelyyn huomenna kuitekin, vaikka tarjouksen olemme jo tehneet?
Kommentit (16)
Esim. lauantaihin 6.10. näin heidän olisi pitäyt tänään siihen vastata eikä pysty huomiseen odottamaan uusia tarjouksia
laittanut tälle illalle ja nyt ne odottaa sitä uutta tarjousta esittelystä... isompaa tietty....
tarjouksen jättänyt pariskunta. Olivat valtavan mustasukkaisia asunnosta, mulkoilivat muita katsojia ihan kuin omistaisivat jo asunnon. Työnsivät kaapinovia kiinni jos joku yritti avata kaappeja jne.
Nauratti.
No eivät tietenkään vastaa, jos kerran huomenna on näyttö ja joku voi tarjota teitä enemmän.
Ja tietysti voitte mennä näyttöön huomenna.
Ehkä tästä voisi jotain oppia seuraavaan kertaa varten?
Kun olette jo tarjouksen jättäneet.
Ei se asunto ole miksikään siitä muuttunut.
myyjänä odottaisin ensinäytön läpi, ennenkun hyväksyisin ensimmäistä tarjousta. Ellei se eka tarjous olisi jo lähelle sitä haluamaani.
saada sitä asuntoa, toisekseen annettiin kyllä reilusti alakanttiin tarjous. Jos menee läpi niin kiva, jos ei niin sit ei.
Itse olen käynyt tuossa asunnossa vain pikaisesti, joten siksi kiinnostais vielä käydä sitä katsomassa tarkemminkin. Vaikkakaan sillä ei ole merkitystä sen kannalta, halutaanko me se vai ei.
ap
Eli annettu tarjous kämpästä mikä ei kiinnosta ja mitä ei ole kunnolla tutkittu...
Onko tuo asunto tulossa teille sijoitusasunnoksi, jos siitä noin pikaisella katsomisella olette tarjonneet?
muuten tuo on puhdasta idiotismia. Toinen älyttömyys on se, että tarjous on voimassa esittelyn ajan, se olisi ehdottomasti pitänyt laittaa loppumaan edelliseen iltaan.
muuten tuo on puhdasta idiotismia. Toinen älyttömyys on se, että tarjous on voimassa esittelyn ajan, se olisi ehdottomasti pitänyt laittaa loppumaan edelliseen iltaan.
Voiko kerrostalossa sellaista vaatia? Eikö ne rakenteet ole taloyhtiön ja vain pinnat osakkeenomistajan vastuulla?
Etenkin pesuhuone- ja saunatiloissa sekä keittiössä. Itse haluan ainakin, että tsekataan pois vesivahinkojen mahdollisuus.
Avoin näytöshän se on.